Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  آشتاب در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت نام چهاردمین جشنواره تعاونی های برتر استان اظهار داشت : جشنواره تعاونی‌های برتر در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق برگزار می‌شود.

او با بیان اهداف این جشنواره  اعلام کرد ؛ در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه‌پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی ، چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در استان مطابق هر سال با حضور مقامات کشوری واستانی ،  تعاونگران، پیشکسوتان در شهریور ماه سال 1398برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشتاب  تصریح کرد: ثبت نام در چهاردهمین  جشنواره ملی تعاونی های برتر از چهارم  خرداد ماه آغاز شده و تا دهم  تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند در یکی از 22 گرایش تعاونی ها و همچنین گرایش اتحادیه تعاونی ، به آدرس اینترنتی www.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه و در سامانه مربوطه ثبت نام نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره از طریق شماره تلفنهای  33215100-33207983   تماس حاصل نمایند .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی  لرستان  بیان کرد: لازم است تعاونی ها و اتحادیه های داوطلب، چک لیست مستندات را به دقت مطالعه و مدارک لازم را تهیه نمایند. ضمنا مسئولیت تکمیل پرسشنامه های عمومی و اختصاصی بر عهده تعاونی/ اتحادیه بوده و ستاد برگزاری در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.

به گفته او  پس از اتمام مهلت ثبت نام تعاونی ها در تاریخ 98/04/10  داوری اولیه توسط  کارگروه علمی وداوری استان انجام می شود . امید است با توجه به وسعت فعالیت های تعاونی ها و تلاش تعاونگران استان  بتوانیم در شرایط اقتصاد مقاومتی، گامی موثر و عملی در جهت ارتقاء سهم تعاونی و ترویج و گسترش این فرهنگ و تحقق شعار "  رونق تولید  "  برداریم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پیشکسوتان چک کار و رفاه اجتماعی تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن انواع کود‌های کشاورزی ازته، فسفاته، پتاسه طی سال گذشته در استان خبر داد.

وی ادامه داد: از این میزان کود ۱۱۷ هزار و ۳۰۰ تن آن از طریق شبکه توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران شامل ۲۸۰ کارگزار بخش خصوصی، تعاونی‌های روستایی، تعاونی‌های تولید کشاورزی، شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی بخش کشاورزی و شرکت‌های توسعه کشت دانه‌های روغنی در سطح ۲۲ شهرستان استان و براساس سهمیه هر شهرستان و با صدور حواله الکترونیک صادره از مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان در بین کشاورزان استان توزیع شد و مابقی در دست توزیع است.

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • اعلام برندگان چهاردهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهر کرد
  • آغاز پخش «با بابام» از ۹ فروردین در شبکه پویا
  • فلات ایران؛ نقطه آغاز جمعیت‌های اوراسیا و مرکز مهاجرت اولیه انسان‌های برتر
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • برندگان چهاردهمین مسابقه طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مشخص شدند
  • آغاز واکسیناسیون دام‌های لرستان علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان