Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران تفتی درباره‌ ویژگی نقش خود و دیالوگ‌های سعید نعمت‌الله که پیش‌تر با او در مجموعه «زیر هشت»، «دیوار»، «میکائیل» هم همکاری داشته است، توضیحاتی را ارائه داد.

او که در این سریال نقش "حنیف" را بازی می‌کند، درباره‌ این شخصیت گفت: حنیف یک کاراکتر خاکستری است. اصولاً اسم‌های سریال سعید نعمت الله عین انتخابش خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حنیف آدم خاکستری است که هم عاشقش می‌شوید و هم از او متنفر می‌شوید.

 

 

این بازیگر در ادامه گفت: من یکی از بازیگرانی هستم که بیشترین همکاری را با سعید نعمت‌الله داشته‌ام. به شدت به کلمات قصه مدل نگاه سعید نعمت‌الله آشنا هستم و معتقدم ایشان فوق‌العاده می‌نویسند. به نظرم «برادرجان» از همان ابتدا با بودن سعید نعمت‌الله، علی نصیریان و آقای آهنج و شفیعی نوید کار خوب را می‌داد. کارهای رمضانی داشته‌ام و احساس می‌کنم کارهایی از جنس «برادرجان» ربطی به ماه رمضان و مناسبت رمضان ندارد. وقتی قصه واقعی از جنس زندگی داری هر فصل و هر تاریخی می‌توانی آن را پخش کنی و مخاطب خاص خود را خواهد داشت. سریال «برادرجان» نیز از این قاعده مستثنا نیست. ضمن اینکه در این ماه رمضان مخاطبان تمرکز بیشتری دارند که زمان بیشتری سریال ببینند؛ از طرفی احساس می‌کنم این سریال توانسته است مخاطبانش را حفظ کند.

کامران تفتی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره قصه «برادرجان»، یادآور شد: قصه این سریال درباره پول است که همه مردم ما به نوعی گرفتار آن هستند. خیلی‌ها پول دارند و یک‌سری مشکلات دارند، برخی بی‌پول‌ هستند و جور دیگری مشکل دارند. در این دریای گل‌آلود بعضی وقت‌ها یک چیزهایی از بین می‌رود و کشتی‌هایی غرق می‌شود، مثل حیا، آبرو، خانواده، برادری و خیلی از چیزهای جذاب این شکلی که زمانی برای ما ارزش بوده و هنوز هم ارزش است. اما شکسته و از یاد مردم رفته است. «برادرجان» بدون شعار و بدون اینکه زیادی به اصول اخلاقی تاکید کند روایت درست و درمانی تعریف کرده است.

وی درباره شخصیت "حنیف" که آیا مخاطبان با آن همراه شده و با آن ارتباط برقرار می‌کنند، گفت: باید بگویم "حنیف" شخصیتی است که مخاطبان هم عاشقش هستند هم از او متنفر هستند. زمانی به او حق می‌دهید، زمانی حرص شما را درمی‌آورد، زمانی به شدت دلتان برایش می‌سوزد و گاهی دوست دارید به او چک بزنید. اما کاراکتر متفاوتی است که به شدت واقعی است.

کامران تفتی در پایان با بیان اینکه «برادرجان» سریالی است که در یاد مخاطبان خواهد ماند، به دیالوگ‌های سعید نعمت الله در این سریال اشاره کرد و گفت: «این همه عاقل، بذار یکی دیوانه باشد، بذار به یکی بگن خل. بذار پای آتش بشیند، زل بزند به آتش تا سحر شود».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کامران تفتی سریال برادرجان بازیگر برادرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را به مردم شهیدپرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» تصریح کرد: این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ایران، صبورانه دوری عزیزان خود را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است‌:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» موجب تألم خاطر شد.

این مادر فداکار که در سایه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولایت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقدیم این سرمایه های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ایران، صبورانه دوری عزیزان خود را بر دوش کشید، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهید پرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعة الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • ذوق زدگی حامد سلطانی از مشهدی صحبت کردن کامران تفتی (فیلم)
  • جایگاه ویژه «نون خ ۵» در بین سریال نوروزی
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • «نون خ ۵» پربیننده‌ترین سریال نوروزی شد
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد