Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@10:34:40 GMT

توزیع روزانه ۵۰۰ افطاری در بقعه امامزاده جعفر(ع) یزد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۴۲۱

توزیع روزانه ۵۰۰ افطاری در بقعه امامزاده جعفر(ع) یزد

به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، محمدحسن برجیان، مدیر داخلی آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد از توزیع افطاری ساده بین زائران و نمازگزاران حاضر در این امامزاده خبر داد.
وی اظهار کرد: روزانه بیش از ۵۰۰ افطاری در انواع مختلف به‌صورت ساده از قبیل نان و پنیر و سبزی و انواع پختنی‌ها و پذیرایی‌های ساده از قبیل کیک و شیر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بین زائران و نمازگزارن توزیع می‌شود.
برجیان بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تعدادی از افطاری‌هایی که از محل موقوفات فاقد قید زمان و مکان است را در امامزاده اجرا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا ایکنا یزد افطاری ساده اوقاف و امورخیریه یزد امامزاده جعفر یزد ضیافت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله خطاب به امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: «یاأَبَا الْحَسَنِ! إِنَّ اللَّهَ جَعَلَ قَبْرَکَ وَ قَبْرَ وُلْدِکَ بِقَاعاً مِنْ بِقَاعِ الْجَنَّةِ وَ عَرْصَةً مِنْ عَرَصَاتِهَا وَ إِنَّ اللَّهَ جَعَلَ قُلُوبَ نُجَبَاءَ مِنْ خَلْقِهِ وَ صَفْوَتِهِ مِنْ عِبَادِهِ تَحِنُّ إِلَیْکُمْ وَ تَحْتَمِلُ الْمَذَلَّةَ وَ الْأَذَی فِیکُمْ فَیَعْمُرُونَ قُبُورَکُمْ وَ یُکْثِرُونَ زِیَارَتَهَا تَقَرُّباً مِنْهُمْ إِلَی اللَّهِ مَوَدَّةً مِنْهُمْ لِرَسُولِهِ، أُولَئِکَ یَا عَلِیُّ الْمَخْصُوصُونَ بِشَفَاعَتِی وَ الْوَارِدُونَ حَوْضِی وَ هُمْ زُوَّارِی غَداً فِی الْجَنَّة.» «یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت و عرصه‌ای از عرصه‌های آن قرار داده است؛ و دل‌های بزرگان از مردم و برگزیدگان بندگان خود را به آنها مایل ساخته تا خواری و اذیت‌ها در راه [زیارت]شما را متحمل شوند و قبور شما را تعمیر کنند و بسیار به زیارت قبور شما آیند تا موجبات تقرب به خدا و دوستی پیغمبرش را فراهم سازند.

یا علی! شفاعت من مخصوص این گروه خواهد بود و آنان بر حوض من وارد خواهند شد و ایشان فردا زیارت کنندگان من در بهشت خواهند بود.»

منبع: تهذیب الاحکام، ج ۶، ص ۲۲- بحارالانوار، ج ۹۷

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل
  • قلع و قمع ۲ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستای باروج یامچی
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران