Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس  سازمان بسیج مساجد و محلات، همایش ائمه جماعت، فرماندهان پایگاه ها و هیئت امنای مساجد شهرستان مشگین شهر با هدف تشریح طرح همبستگی ملی در ساخت یک خانه یک مسجد در محل مسجد حضرت معصومه (س) مشگین شهر برگزار شد. در این همایش سرهنگ پاسدار محسن مهدی اوغلی جانشین و مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه مشگین شهر در همایش ائمه جماعت فرماندهان و هیئت امنای مساجد شهرستان ضمن تشریح طرح همبستگی ملی در ساخت هر مسجد یک خانه گفت: این طرح یک امر خدا پسندانه است که به همت مساجد در مناطق سیل زده کشور پیاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: مردم با اتحاد و همبستگی توانستند خرمشهر را آزاد کنند و رزمندگان از مساجد عازم مناطق عملیاتی شدند و جهاد کردند اکنون نیز وقت جهاد است تا با طرح همبستگی ملی در ساخت خانه در مناطق سیل زده از همین مساجد به یاری هموطنان حادثه دیده بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: در این ماموریت استان اردبیل در شهر معمولان استان خوزستان به همت مساجد سطح استان ۵۰۰ مسجد با کمک مردمی احداث خواهد شد که سهم این شهرستان در کمک به ساخت این تعداد خانه به ارز ریالی ۳۰۰ میلیون تومان است. وی تاکید کرد: شب های قدر بهترین فرصت برای جمع آوری کمک های مردمی برای گام دوم کمک رسانی به مناطق سیل زده است و بیشترین مسئولیت این امر مهم بر عهده هیئت امنا مساجد هستند.

سرهنگ مهدی اوغلی گفت: در این شهرستان ۱۵۰هزار نفر ساکن هستند که سهم از نفر در کمک رسانی به مناطق سیل زده ۲۰۰۰تومان می باشد.

وی ادامه داد: رئیس هیئت امنا که همان روحانی مسجد می باشد اما متاسفانه تاکنون از آن غافل شدیم مسئولیت جمع آوری این کمک های مردمی رو بر عهده دارند. وی همچنین از رسانه ها و شبکه های اجتماعی خواستار فرهنگ سازی در این امر مهم شد. در ادامه این همایش صمدی رئیس تبلیغات اسلامی مشگین شهر گفت: الان در جنگ اقتصادی قرار گرفته ایم اما در کنار مشکلات اقتصادی نباید از مشکلاتی که ماه هاست برای برخی از استان ها به وجود آمده غافل شویم چرا که ممکن بود این حادثه ناگوار برای این استان ها رخ دهد پای باید با درک وضعیت اقامتی و معیشتی آنان به یاری هموطنانمان بپردازیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را پخش کردند که امام جماعت یک مسجد در عراق از طریق بلندگو از مردم برای جلوگیری از حمله به مسجد درخواست کمک می‌کند.پ

به گزارش فرارو، این ویدئو نشان می‌دهد که امام جماعت در مناره مسجد ایستاده و درخواست فوری از مردم می‌کند تا از حمله گروهی به مسجد جلوگیری کنند.

به گفته شاهدان عینی، مهاجمان از اهالی محله بودند که قبلا با مدیریت مسجد اختلاف داشتند.

رسانه‌های عراقی توضیح دادند که مهاجمان با حمل چاقو وارد مسجد شدند و هرج و مرج ایجاد کردند و برخی از اموال مسجد را تخریب کردند.

اما نیرو‌های امنیتی توانستند اوضاع را کنترل کرده و دو نفر از مهاجمان را دستگیر کنند و بقیه متواری شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند
  • امام جماعت متفاوت «مسجد آبی»
  • برگزاری اولین همایش حضوری سال ۱۴۰۳ ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی