Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نور محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعاونگران علاقه مند می‌توانند تا ۱۰ تیرماه سال جاری همزمان با تعاونگران سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی taavonibartar.mcls.gov.ir برای شرکت در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی برتر ثبت نام کنند.

وی، مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ والای تعاون در جامعه دانست و گفت: شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاونی به منظور ایجاد زمینه‌های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش‌های مختلف اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدپور تاکید کرد: تعاونی‌های برتر، ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی هر گرایش، باید در رشته‌های فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی‌های هم رشته از وضعیت نسبی قابل قبول و بالاتری برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنوار تعاونی برتر هر سال در هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه برگزار می‌شود و تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها، اتاق‌های تعاون و بانک‌های توسعه تعاون می‌توانند در ۲۳ گرایش کشاورزی، صنعتی، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز تولید کنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، تأمین نیاز صنوف توزیعی، فرش دستباف، صنایع دستی، دهیاری‌ها، اتحادیه‌های تعاونی، خدماتی، اتاق تعاون، بنیاد توسعه تعاون و کارآفرینی، زنان، مرزنشینان، معدنی، عمرانی، اعتبار، مسکن، سهامی عام، فراگیر ملی، حمل و نقل و دانش بنیان با مراجعه به سامانه تعاونی برتر در این جشنواره ثبت نام کنند.

کد خبر 4626396

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با اعضاب ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کارهای مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.

نورالدین الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان اینکه حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 6086938

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند