Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@21:52:11 GMT

حضور 24 ناجی در 12 نقطه ممنوعه ساحل میاندورود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۵۹۸

حضور 24 ناجی در 12 نقطه ممنوعه ساحل میاندورود

بخشدار گهرباران میاندورود گفت: میاندورود بیش از 9 کیلومتر ساحل و 12 نقطه ممنوعه دارد که 24 ناجی در این نقاط حضور دارند تا اتفاقی برای مسافران نیفتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حنیف سورکی‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، درباره تمهیدات انجام شده برای آغاز طرح دریا، اظهار کرد: میاندورود بیش از 9 کیلومتر ساحل و 12 نقطه ممنوعه دارد که 24 ناجی در این نقاط حضور دارند تا اتفاقی برای مسافران نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در سال جاری چهار طرح دریا داریم که به صورت عمومی یا خصوصی به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

بخشدار گهرباران با بیان اینکه به‌دنبال افزایش کیفیت و امکانات طرح‌های دریا هستیم، خاطرنشان کرد: دو سرمایه‌گذار در مرحله اخذ مجوز برای ایجاد طرح دریا هستند.

سورکی‌آزاد با اشاره به آغاز طرح دریا از اول خرداد، افزود: به‌دلیل متقارن شدن این ایام با ماه مبارک رمضان، عملا طرح دریا از عید فطر شروع می‌شود.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته در ساحل میاندورود غریق نداشتیم و در سال جاری نیز رویکرد ما این است که غریق نداشته باشیم و در کنار آن از بازی بومی و محلی و بازارچه عرضه محصولات روستاییان در ساحل استفاده کنیم.

سورکی‌آزاد درباره وضعیت کشاورزی در گهرباران، گفت: کمبود آب کشاورزی نداریم و در حال پیگیری حل آسیب‌های ناشی از سیل هستیم.

بخشدار گهرباران خاطرنشان کرد: جاده ساحلی و نقاطی که در سیل اخیر از بین رفت به‌زودی پیمانکار برای حل این مشکلات و بازسازی نقاطی از جاده که در سیل از بین رفت وارد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بدنبال تماس همراهان بیمار با مرکز پیام اورژانس استان با شکایت مادر باردار، بلافاصله کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام، ضمن راهنمایی بیمار و همراهان، سریعا نزدیکترین آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را به محل فوریت اعزام می‌کند.   کارشناسان اورژانس آقایان کچلانلو و جعفرزاده بعد از حضور بر بالین بیمار با معاینه وضعیت بالینی وی، متوجه زایمان قریب الوقوع مادر باردار نوزاد دوقلو می‌شوند.   با توجه به وضعیت آناتومیکی نوزادان حین زایمان، مبنی بر تولد یکی از نوزادن با وضعیت سر و یکی دیگر با وضعیت پا (زایمان بریج)، مدیریت مادر باردار انجام شده و کارشناسان اورژانس با مهارت و توانایی مثال زدنی خود نوزاد دو قلو را در منزل بیمار بدنیا آورده و جان مادر و نوزادان را نجات می‌دهند.   مادر و نوزاد دوقلو بعد از حمایت‌های بدو زایمان و تولد، با مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان شهید بهشتی چالدران انتقال یافتند.   در حال حاضر، وضعیت مادر و نوزاد دو قلو که هر دو دختر می‌باشند پایدار بوده و دربیمارستان شهید بهشتی چالدران تحت نظر می‌باشند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • روایت کسری ناجی از سانسور گزارشش توسط ارتش اسرائیل
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • از ممیزی‌‌های عجیب صداوسیما؛ «دوستت دارم» نگویید ممنوعه! | فیلم
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • این بخاری ها چطور ناجی باغ پسته می شوند؟ | از بخاری های باغی چه می‌ دانید؟