Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، خدمه‌ کاخ‌سفید می‌گویند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سفر‌های خود هرگز در هواپیما نمی‌خوابد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمتکار‌های خود را برای «غیبت کردن» و یا موضوعات کم‌ارزش و غیرجذاب مانند پوشش اخبار رسانه‌ها بیدار می‌کند.

بنابر گفته یکی از خدمه‌ها، رئیس‌جمهور آمریکا ساعت‌ها در هواپیمای «ایر فورس وان» یا به تماشای برنامه‌های تلویزیونی می‌نشیند و یا اخبار روزنامه‌ها را مطالعه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشای برنامه‌های فاکس‌نیوز از فعالیت‌های محبوب ترامپ ۷۲ ساله در سفر‌های هوایی است و خدمتکارانش مجبور هستند در تمام این مدت در کنار او باشند، به ویژه آن زمان که تیتر اخبار در انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا است.

نگرانی بیشتر خدمتکاران از سفر‌های پیش روی ترامپ در تابستان است که با سفر به ژاپن آغاز شده و قرار است وی به پنج کشور دیگر از جمله انگلیس و ایرلند نیز سفر کند؛ زیرا آنها در این سفر‌ها دست‌کم ۸۰ ساعت باید در هواپیما بمانند.

بسیاری از خدمتکاران کاخ‌سفید در این خصوص به خبرگزاری سی‌ان‌ان گفتند برخلاف گذشته که بسیار علاقمند به همراهی رئیس‌جمهور در سفر‌های خارجی بودند اکنون ترجیح می‌دهند به دلیل شرایط نامعقول و بهم ریخته سفر‌های خارجی با ترامپ از این کار اجتناب کنند.

بنابر گفته این خدمتکاران، در طول پرواز ترامپ معمولا در کابین جلویی می‌ماند، غذا می‌خورد، تلویزیون تماشا می‌کند و روزنامه می‌خواند. به طور معمول او چندین تلویزیون، بسته به فضای موجود، در کابین خود می‌‎خواهد. او همچنین مدام با کارکنان صحبت می‌کند و یا آنکه با دوستان و حامیانش در آمریکا تماس می‌گیرد. یکی از این خدمتکاران به سی‌ان‌ان گفت اگر ترامپ چیزی در تلویزیون ببیند که او را ناراحت کند که معمولا این اتفاق می‌افتد، از خدمه می‌خواهد ناراحتی او را برطرف سازند. این در حالی است که ملانیا در تمام این مدت در کابین خود تنها می‌ماند.

در ادامه انتقادات خدمتکاران آمده است از عادت‌های همیشگی ترامپ زمانی که هواپیما تاریک است، بیدار کردن کارمندان و آوردن آن‌ها به دفترش است تا درباره موضوع جلسات آینده و یا پاسخ به پوشش خبری رسانه‌ها گفتگو کنند. این کارکنان محل مشخصی برای خواب ندارند و مجبور هستند بر روی نیمکت‌های کوچک به خواب بروند و یا در حالی که به صندلی دفتر ترامپ تکیه داده‌اند کمی استراحت کنند. دیگر کارکنان نیز در کف اتاق‌های کنفرانس و یا بر روی نیمکت‌های چرمی کنار هواپیما به خواب می‌روند. کارکنان باتجربه سعی می‌کنند با همراه داشتن تشک‌های یوگا کف هواپیما را برای استراحت چند دقیقه‌ای خود نرم‌تر کنند.

بنابر گفته آنها، اگر در هتلی که قرار است ترامپ در آن اقامت گزیند برنامه فاکس نیوز پخش نشود، آژانس ارتباطات کاخ‌سفید مجبور خواهد بود امکاناتی را فراهم کند تا رئیس‌جمهور آمریکا بتواند به برنامه‌های محبوب خود در هتل دسترسی داشته باشد.

به گفته کارکنان کاخ‌سفید، برخلاف روسای جمهور‌ پیشین آمریکا، ترامپ به سفر‌هایی که در آن مهمان افتخاری باشد بیش از سفر‌هایی که برای شرکت در نشست‌های بزرگ با حضور چندین کشور است، علاقه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحمانی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی استان قزوین با حضور صانعی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس و آقامحمدی رئیس دفتر هماهنگی و پیگیری امور نمایندگی های داخل کشور وزارت امور خارجه که با هدف بررسی زمینه‌های همکاری استان قزوین با کشور بلاروس در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی استان قزوین در جهت تحقق این راهبرد، تقویت روابط خارجی با کشورهایی است که روابط سیاسی مناسب و منافع مشترک با آن‌ها داریم.

وی افزود: کشور بلاروس از جمله کشورهایی است که ما روابط سیاسی خوبی با آن داریم و می‌توانیم روابط تجاری خوبی نیز با آن ایجاد کنیم، برخی از تحریم‌هایی که شامل ایران است شامل بلاروس نیز می‌شود اما در برخی موارد تحریم‌های ما را ندارند بنابراین موقعیت مشترک خوبی برای روابط تجاری داریم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: هیئت عالی‌رتبه‌ای از بلاروس از استان قزوین بازدید خواهد داشت؛ این هئیت شامل تجار و تعدادی از مدیران ارشد این کشور خواهد بود، تلاش میکنیم بازدیدی ترتیب داده شود که این افراد با فعالیت های استان قزوین آشنا شوند.

وی یادآور شد: در همین راستا دفتر نمایندگی پارک علم و فناوری استان قزوین را در بلاروس ایجاد می کنیم و اگر تمایلی بود دفتر نمایندگی بلاروس را نیز در پارک علم و فناوری قزوین داشته باشیم و تکنولوژی های مورد نیاز را وارد کنیم، شرکت‌های دانش بنیان ما میتوانند آنجا فعالیت کنند، در برخی محصولات سطح تکنواوژی در بلاروس بالا است و می‌توان از آنها هم استفاده کرد.

رحمانی خاطرنشان کرد: محصولات و صنایع استان نیز به صورت بروشور تهیه و قابلیت ها معرفی می‌شود، در حوزه مالی نیز با توجه به استقرار بانک در بلاروس مشکلی نخواهیم داشت، تفاهم نامه ای به منظور ایجاد نمایندگی یا نمایشگاه دائم با سفیر بلاروس در ایران خواهیم داشت که در بخش های مختلف همکاری داشته باشیم.

وی یادآور شد: در حوزه توریست نیز روادید را برداشتیم و می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم و تورهایی گردشگری از بلاروس برای بازدید از قزوین اعزام شوند، مشکلات قانونی موجود را نیز بررسی و اگر مواردی وجود داشت، ماموریت داریم آن را حل کنیم.

معاون اقتصادی استاندار قزوین اظهار کرد: در صادرات خشکبار و محصولات کشاورزی در استان ظرفیت خوبی داریم و در حال حاضر غیر مستقیم این امر در حال اجرا است، اما میتوانیم به صورت رسمی این کار را انجام دهیم و در این راستا تامین کامیون یخچال دار تسهیل شده است و تلاش می کنیم به عنوان استانی اقتصادی نقش بیشتری در تحقق شعار سال داشته باشیم، کشورهای دارای منافع مشترک می‌تواند دروازه ورود ما به بازارهای جهانی باشند و در سال جاری تمرکز بیشتری در این حوزه خواهیم داشت.

کد خبر 6081127

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • روابط خارجی استان قزوین با کشورهای خارجی تقویت می شود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ