Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصورکیایی، از فعالیت چهار هزار و ۶۰۰ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا خبردادوگفت: رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در مقاطع مختلف خود را سرباز نظام دانسته و در این عرصه گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،«احسان منصور کیایی»در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت ۸۴ شرکت حمل‌ونقل کالا در استان سمنان گفت: ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد:این تعداد شرکت در ارسال بار و کالا به اقصی نقاط کشور فعال هستند و می‌کوشند تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

 

وی پیش‌بینی کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان سمنان تعداد ناوگان اعزامی افزایش یابد و این گام بتواند منتهی به ارائه خدمات بیشتری به مردم شود.

 

منصور کیایی در ادامه با اشاره به انتقال زائران به حرم امام راحل (ره) گفت: از تمام ظرفیت‌های استان در انتقال زائران به حرم امام راحل (ره) استفاده می‌شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه ناوگان جایگزین برای اتوبوس‌های در راه مانده مراسم ۱۴ خرداد پیش‌بینی‌شده است، ابراز داشت: در این راستا همه ظرفیت، امکانات و تجهیزات برای انتقال زائران به حرم مظهر امام راحل به کار گرفته خواهد شد.

 

وی افزود: تجهیز کامل اتوبوس‌ها، بهره‌گیری از رانندگان مجرب و دارای شرایط فنی کار، عدم استفاده از ناوگان درون‌شهری، توقف اقدامات عمرانی در محورهای مواصلاتی با همکاری پلیس‌راه در پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی را ازجمله اقدامات مهم و ضروری کمیته حمل‌ونقل استان سمنان در این مراسم خواهد بود.

 

منصورکیایی بابیان اینکه این مجموعه آماده هرگونه همکاری در برگزاری هر چه باشکوه این مراسم است، ابراز داشت: راهداری ازجمله سردمداران و طلیعه‌داران بر حق ایمان و جهاد است که می‌کوشد تا بهترین خدمات به کاروان زائران ارائه شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان تصریح کرد: برای کاهش سوانح و حوادث، نیروهای امدادی در طول مسیر و نقاط پرحادثه حضور خواهند یافت و ازاین‌رو در این ایام اورژانس و هلال‌احمر تقویت می‌شود.

 

وی افزود: تمام تلاش‌ها در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران خواهد بود و همچنین افرادی که با خودروی شخصی عازم این سفر پر برکت هستند می‌توانند قبل از سفر از سامانه ۱۴۱ برای اطمینان از شرایط جاده استفاده کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر نماز جمعه اردبیل خبرگزاری شبستان ماه رمضان ماه مبارک رمضان استان بوشهر مجلس بخش حمل ونقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر لزوم حذف نقاط حادثه خیز استان گفت: با تلاش و همت راهداران و همچنین همکاری پلیس راه اصفهان ۱۸ نقطه از راه‌های استان در سال گذشته رفع و ایمن‌سازی شد.
محمدحسن محمدزمانی با بیان اینکه در طرح ملی شناسایی نقاط پر تصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۲۵ نقطه در راه‌های برون شهری استان اصفهان احصا شد افزود: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سال ۱۴۰۲، رفع ۱۰ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود.


وی گفت: رفع نقاط پر تصادف مصوب سال ۹۵ هم طرحهای ایمن‌سازی از سال‌های گذشته در جریان بود که رفع ۳۰ نقطه از این تعداد نیز در سال ۱۴۰۲ به تأیید پلیس راه استان رسید.
زمانی افزود: علاوه بر تکمیل در مجموع ۴۸ طرح رفع نقاط حادثه خیز استان مصوب سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ در سال گذشته، طرحهای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برای رفع سایر نقاط پر تصادف در سال جاری ادامه خواهد داشت.


وی خاطر نشان کرد: سال گذشته در هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای مواصلاتی استان اصفهان، با بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده و همچنین ۷۰ میلیارد ریال هزینه بازسازی و خرید تابلو اطلاعاتی به میزان ۲ هزار مترمربع شد.
زمانی با اشاره استفاده از تابلوهای اخطاری و انتظامی از جنس کامپوزیتی به جهت جلوگیری از سرقت در راه‌های استان، عنوان کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار عدد از این تابلوها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال تهیه و نصب شد.

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • رشد ۱۰ درصدی حمل بار و کالا در جاده‌های استان قزوین
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • جابه‌جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده‌های کشور
  • جابه جایی ۵۵۵ میلیون تن کالا از طریق جاده های کشور در سال ۱۴۰۲
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند