Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:38:47 GMT

دمای هوا در اهواز رکورد ۳۰ ساله را شکست

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۷۳۶

دمای هوا در اهواز رکورد ۳۰ ساله را شکست

محمد سبزه زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته چهارم خرداد، حداکثر دمای هوا در اهواز به ۴۶ درجه سلسیوس رسید که ثبت چنین دمایی در ۳۰ سال اخیر در چنین روزی بی‌سابقه بوده است.

وی همچنین گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی همچنان تا چند روز آینده جریانات جنوبی را بر روی استان نشان می‌دهند که باعث انتقال رطوبت از روی خلیج‌فارس و افزایش رطوبت در مناطق جنوبی در این مدت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: تا آخر هفته جاری هم به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری به ویژه در بعدازظهرها شاهد رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق و بعضاً تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شرقی و شمالی، جنوب و بعضاً مرکز استان خواهیم بود.

سبزه زاری تاکید کرد: ضمناً وقوع گرد و خاک‌های همرفتی و گذرا در طی مدت یادشده دور از انتظار نخواهد بود.

کد خبر 4626421

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خوزستان گرمای شدید دمای هوا اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!