Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@22:21:46 GMT

کمبود سیب زمینی به زودی برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۷۸۱

کمبود سیب زمینی به زودی برطرف می‌شود

ساعت24 -رئیس اتحادیه بارفروشان با بیان اینکه کمبود سیب زمینی در بازار به زودی برطرف می شود، گفت: قیمت میوه‌های نوبرانه مانند زردآلو از ۱۵ خرداد به بعد تثبیت می‌شود.

حسن صابری با اشاره به ورود زردآلو به بازار میوه گفت: این میوه هنوز نوبرانه است و قیمت مشخصی ندارد.

وی با بیان اینکه قیمت نوبرانه‌هایی مانند زرد آلو از ثبات برخوردار نیست، افزود: به عنوان مثال صبح نرخ این میوه‌ها کیلویی ۱۰ هزار تومان و عصر ۵ هزار تومان است بنابراین فعلاً نمی‌توانیم قیمت مشخصی برای آنها اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان، قیمت این نوبرانه‌ها از ۱۵ خرداد به بعد به ثبات خواهد رسید.

صابری همچنین با اشاره به آزاد شدن صادرات پیاز و سیب زمینی اضافه کرد: درباره پیاز باید این اتفاق رخ می‌داد چون قیمت آن به شدت افت کرده و حتی هزینه تولید آن نیز تأمین نمی‌شود و کشاورزان به شدت زیان می‌کنند. در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم از این محصول بین ۲,۰۰۰ تومان تا ۲,۵۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه تا حدودی با کمبود سیب زمینی مواجه هستیم، افزود: سیلی که در ابتدای سال جاری رخ داد دلیل این کمبود است چرا که در این فصل عمده سیب زمینی مورد نیاز بازار را منطقه گرگان تأمین می‌کند که بر اثر سیل دچار خسارت شده است.

صابری گفت: کمبودی که وجود دارد بزودی برطرف خواهد شد. در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم سیب زمینی در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ۳,۰۰۰ تومان تا ۵,۰۰۰ تومان است.

وی توضیح داد: بیشتر صادرات پیاز و سیب زمینی کشور به عراق انجام می‌شد که هم اکنون با برداشت تولیدات خودِ عراقی‌ها، چندان از محصولات ما استقبال نمی‌شود.

صابری قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی را نیز بین ۲,۵۰۰ تومان تا ۳,۵۰۰ تومان اعلام کرد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول