Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی ­ایندیپندنت در پایگاه اینترنتی خود نوشت: از زمان روی کار آمدن دولت محافظه‌کار انگلیس در سال ۲۰۱۰ [۱۳۸۹]، میزان بی‌خانمانی کودکان در این کشور ۸۰ درصد افزایش یافته است.

آمار رسمی نشان می‌دهد، در هر پنج دقیقه یک خانواده جدید در انگلیس بی خانمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار که اخیرا منتشر شده است، از آن حکایت دارد که در پایان سال ۲۰۱۸، ۱۲۴ هزار و ۴۹۰ کودک انگلیسی در اقامتگاه‌های موقت اسکان داده شده بودند که نشان دهنده افزایش ۳۳ درصدی بی‌خانمانی در طول چهار سال گذشته است. این رقم در سال ۲۰۱۰، ۵۵ هزار و ۴۴۰ کودک بود.

این آمار همچنین نشان می‌دهد تعداد خانواده‌هایی که در دسامبر ۲۰۱۸ در اقامتگاه‌های موقت اسکان داده شده بودند، ۸۳ هزار و ۷۰۰ خانوار بوده است که از افزایش ۷۴ درصدی از سال ۲۰۱۰ حکایت دارد. حدود سه چهارم این خانواده‌ها کودک دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند

وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران بابیان اینکه کاهش اولیه ۱۲ درصدی گردشگری در شروع تعطیلات و ماه رمضان نشان داد که بخش زیادی از مردم ترجیح می‌دهند سفر نروند، روزه بگیرند و در محل زندگی بمانند. این موضوع به معنای این نیست کسانی که به سفر رفتند چیزی کمتر دارند اما بخشی از جامعه تشخیص داد که اکنون زمان روزه گرفتن است.

وی افزود: وقتی به انتهای ماه رمضان رسیدیم، مردم جبران کردند و حال خوب خود را در گردشگری نشان دادند. این افزایش ۵.۱۸ درصدی نسبت به سال گذشته که سال موفقی هم در انجام سفرهای نوروزی بود، نشان می‌دهد حال مردم مقداری خوب هست که به سفر می‌روند.

وی افزود: اجازه بدهید من حرفی بزنم که ممکن است برخی رسانه‌ها تعبیر نادرستی از آن داشته باشند اما باید شجاعت به خرج داد و آن حرف‌ها را زد. یک‌زمانی آقای مسعود کیمیایی به من گفت وقتی فردی گریه می‌کند یعنی هنوز خیلی چیزها دارد که می‌تواند گریه کند. وقتی مردم باوجود همه مشکلاتی که دارند و من هم آن را تأیید می‌کنم به سفر می‌روند یعنی یک حال خوبی در مردم وجود دارد. یک حداقل امکانی برای آنان فراهم است که به سفر می‌روند.

ضرغامی تأکید کرد: بعضی از دستگاه مانند مرکز پژوهش‌های مجلس بر اساس آمار و اطلاعات نادرست گزارشی منتشر کردند که سفر از سبد خانوار حذف‌شده است. حتماً این نادرست است و این چیزی است که دشمن می‌خواهد. اگر شما آمار امسال را بررسی کنید آمار سفر گردشگران خارجی نیز افزایش پیداکرده است.

وی گفت: البته موضوع ایران هراسی بسیار شدید است. یعنی بعد از اتفاقاتی که در منطقه افتاد خیلی از کشورها به گردشگران هشدار می‌دهند به ایران نروید. ما در این زمینه هم در حال پیگیری و برخورد هستیم. ولی آخرین آمار ما حاکی از رشد قابل‌توجهی است و این نشان می‌دهد که دولت در انجام وظایف خود موفق نشان داده است.

ضرغامی  گفت: ۲۷ دستگاه تلاش می‌کنند بنزین یارانه‌ای و امکانات اقامتی فراهم شود. وزارت راه در فراهم آوردن امکانات جاده‌ای با همه مشکلاتی که دارد زحمت‌کشیده و آن را فراهم کرده اورژانس و دستگاه‌های مختلف تلاش کردند. اقامت ۶۳ میلیون نفر در هتل و اقامتگاه رسمی رقم خیلی بالایی است.

خدمات موزه‌های ما کمتر از لوور نیست

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص خدمات ضعیف در موزه‌های کشور در قیاس با موزه‌های بزرگ دنیا هم گفت: از من در مورد قیمت بلیت‌ها سؤال شده بود و من گفتم رقم ۳۰ هزار تومان که سال‌ها تغییر نکرده بود، رقمی بسیار پایین و از همه دنیا ارزان‌تر است. حتی من گفتم که نمی‌خواهیم خودمان را با موزه لوور مقایسه کنیم که ۲۲ یورو و معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: خدمات خاصی در موزه لوور داده نمی‌شود و تقریباً همه موزه‌ها شبیه هم هستند و ما کارشناسان خیلی خوبی داری که اطلاعات خیلی خوبی در موزه‌ها به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

ضرغامی وزارتخانه تحت مدیریتش را درزمینهٔ حجاب و عفاف نیز دستگاه برتر در حوزه عفاف و حجاب معرفی کرد.

منبع: قدس آنلاین آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • نجات شیاطین از کابوس کاونتری و صعود به فینال
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند