Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:09:21 GMT

کشف ۱۳۰ تن برنج تقلبی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۸۵۰

کشف ۱۳۰ تن برنج تقلبی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

به گزارش مهر، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت، مشخص شد که یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در محدوده غرب تهران، اقدام به فروش برنج نامرغوب و تقلبی به شهروندان می‌کند که با هماهنگی از سوی مرجع قضائی تیمی از مأموران این یگان به همراه مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه بنکداران تهران، به محل اعزام و در بررسی‌های انجام شده، اجناس مذکور کشف و تقلبی بودن آن توسط کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی، محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی عنوان داشت: در ادامه مالکان برنج‌های نامرغوب بازداشت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که در انبار مرکزی در محدوده شهر آفتاب تهران که مربوط به همین فروشگاه زنجیره‌ای است مقادیر بیشتری برنج‌های تقلبی وجود دارد که بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده به محل اعزام و مشخص شد دست اندرکاران این فروشگاه حدود ۱۳۰ تن برنج را که روی کیسه آن عنوان برنج ایرانی درج شده بود را انبار کرده اند و این در حالی است که محتویات برنج‌های مذکور ۲۰ درصد ایرانی و ۸۰ درصد پاکستانی است.

وی افزود: این برنج‌های تقلبی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ در اختیار شهروندان قرار می‌گرفت که در حال حاضر تا تعیین تکلیف از سوی مرجع قضائی محل مذکور پلمب شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری با اشاره به نخستین نشا مکانیزه برنج در اراضی شالیزاری شهرستان بهشهر، گفت: اولین نشا مکانیزه برنج رقم طارم هاشمی در اراضی شالیزاری روستای حسین آباد این شهرستان انجام شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال 80 درصد نشا شالیزارهای این شهرستان بصورت مکانیزه انجام شود.

 

وی با اشاره به خشكسالي احتمالي در سال زراعي جاري به اجراي بيمه برنج و مصرف بهينه آب  توسط بهره برداران و توليد كنندگان تاكيد کرد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟