Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:41:17 GMT

قاچاقچی سیگار برای دومین بار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۲۹۸۱

قاچاقچی سیگار برای دومین بار دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسن مسن آبادی رئیس کلانتری ۱۷۳ امین آباد اظهار کرد: با دریافت اخباری مبنی بر قاچاق و انبار سیگار‌های خارجی و داخلی از سوی یک قاچاقچی در محله امین آباد تهران، تیمی از ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهم تحقیقات خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار در پرونده دست دارد که بر این اساس اقدامات لازم انجام و با هماهنگی از سوی مرجع قضایی تیمی از ماموران به محل اعزام و این قاچاقچی سابقه دار هنگام حمل سیگار‌های قاچاق با خودروی سواری خود شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مسن آبادی، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی سواری اش به کلانتری منتقل شد در بازرسی از خودرو نیز ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی و داخلی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

کلانتر محله امنی آباد، در پایان گفت: با کشف سیگار‌های قاچاق، متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر قاچاق سیگار‌ها اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرا منتقل شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد

ابوالقاسم کیانی گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

به گزارش میزان، دادستان بهشهر ادامه داد: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام کرده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

کیانی افزود: در مورد موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی