Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:16:34 GMT

قتل پیرمرد ۶۸ ساله بخاطر قیمت سیگار!

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۰۳۰

قتل پیرمرد ۶۸ ساله بخاطر قیمت سیگار!

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: حدود ساعت هشت دیشب مردی ۳۴ ساله برای خرید یک پاکت سیگار به یک سوپرمارکت بالاتر از میدان قائم مراجعه می‌کند اما بر سر قیمت سیگار با فروشنده درگیری لفظی پیدا می‌کند که این جر و بحث لفظی دقایقی بعد به درگیری فیزیکی منجر می‌شود اما دخالت عابران و اهالی محل به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ساعتی بعد مرد خریدار به منزلش مراجعه می‌کند و برادر ۳۶ ساله وی که در منزل بود متوجه درگیری برادر بزرگش شده و برای به اصطلاح روشن شدن موضوع و علت درگیری به مجدداً به مغازه مذکور مراجعه می‌کنند که در این درگیری تازه هر ۲ برادر با فروشنده که او نیز مرد جوانی بود به صورت فیزیکی درگیر می‌شوند که در این میان پدر ۶۸ ساله مرد مغازه دار که برای فیصله دادن به ماجرا وارد عمل شده بود را به عقب هل داده که بر اثر آن سر پیرمرد به جدول برخورد کرده و منجر به فوت وی می‌شود.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به محض وقوع این رویداد، هر دو برادر به منزلشان متواری می‌شوند اما از آنجا که اهالی محل و مالک مغازه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته بودند، تیمی از مأموران کلانتری ۱۶۴ قائم به محل اعزام و در بررسی‌های انجام شده موفق می‌شوند که منزل این دو برادر را شناسایی و در همان شب هر دو را دستگیر کنند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت، تصریح کرد: هر دو متهم پس از حضور در کلانتری مورد بازجویی قرار گرفتند که در ادامه به موضوع درگیری اعتراف ولی اظهار داشتند که عمدی در کار نبوده و مرگ پدر صاحب مغازه سهوی بوده است.

سرهنگ ولیپور گودرزی، ادامه داد: بنا بر دستور بازپرس کشیک قتل، پرونده برای رسیدگی به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و این ۲ برادر با صدور قرار بازداشت موقت در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

کد خبر 4626411 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج

آفتاب‌‌نیوز :

ساعاتی پیش در هنگام برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری در قبرستان شرف آباد یاسوج، فردی با هویت نامعلوم و با شلیک گلوله، اقدام به قتل ۲ برادر نموده و گفته می شود قاتل متواری است.

منابع رسمی و نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط تاکنون هیچگونه اظهارنظری نکرده‌اند.

هم اکنون نیروی انتظامی در قبرستان شرف آباد یاسوج مُستقر و از ورود اهالی به قبرستان خودداری می شود.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • قتل ۲ برادر در قبرستان شرف آباد یاسوج
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • ویدئو| لحظۀ ترور یک پیرمرد فلسطینی در کرانه‌باختری
  • لحظۀ اعدام یک پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • تصاویر تیراندازی مستقیم به یک پیرمرد فلسطینی
  • تصاویر لحظه اعدام خیابانی پیرمرد فلسطینی در کرانه باختری
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • نامه اندریک به برادر 4 ساله‌اش دنیا را تکان داد