Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن پور، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه فوری مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

وی افزود: این نشست که ساعت ۱۴ امروز شنبه، ۵ خردادماه صورت می‌گیرد، به موضوعاتی همچون مسائل و مشکلات معدن و جلوگیری از رشد بحث خام فروشی، واگذاری معادن کوچک به مردم، فعال شدن معادن کوچک در بحث اشتغال و وقت گذاری بیشتر در بازتاب اکتشاف، توجه جدی دولت در بحث خودروسازی به ویژه کرمان خودرو که توجه ویژه‌ای به مقوله کار و کارگر دارد، می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تصریح کرد:  از جمله مباحث دیگری که امروز مطرح می‌شود،  بومی سازی قطعات صنایع بزرگ کشورهمچون سنگ آهن و مس و ضرورت توجه و حمایت دولت از کارخانجات لوازم خانگی ایران و تولید لوازم خانگی در کشور  است که باید واردات بی رویه لوازم خانگی که  جلوگیری کنیم و ما اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان این موارد را با حضور رحمانی، وزیر صمت به بحث و بررسی خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل ۶۴ دستگاه خرد کن و ۲۴ قوطی تقویت کننده مو به ارزش ۸۷۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۸۷۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت ۸۷۳ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تأکید کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کبودراهنگ از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • خط و نشان کارگران برای دولت /گره کور حق مسکن باز می شود؟
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • ترسیم نقشه جذب دانش‌بنیان‌ها در صنعت لوازم خانگی
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودراهنگ