Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:39:05 GMT

فیات کرایسلر درحال مذاکره برای ادغام با رنو است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۱۸۹

فیات کرایسلر درحال مذاکره برای ادغام با رنو است

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، دو منبع آگاه خبر دادند که فیات کرایسلر و رنو در حال مذاکره برای یک ادغام جامع جهانی هستند که می‌تواند برخی از ضعف‌های اصلی هر دو خودروساز را از بین ببرد.

این منبع آگاه گفت: مذاکرات در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. پیش از این هم فایننشال تایمز گزارش داده بود که فیات کرایسلر و رنو در حال مذاکراتی برای ایجاد روابطی گسترده هستند تا بتوانند با چالش‌های ساختاری پیش‌روی صنعت خودروی جهان، روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فشار برای ادغام شرکت‌های خودروسازی با چالش‌های به وجود آمده از سوی الکتریکی‌سازی، مقررات محدودکننده آلودگی و تکنولوژی‌های تشنه سرمایه‌گذاری برای خودروهای خودران و به هم متصل، به حداکثر رسیده است.

ارزش بازار دو شرکت فیات کرایسلر و رنو، روی هم ۳۳ میلیارد یورو (معادل ۳۷ میلیارد دلار) است و روی هم رفته سالانه ۸.۷ میلیون خودرو به فروش می‌رسانند. به جز بزرگ‌تر شدن بازار این شرکت‌ها، ادغام می‌تواند برخی از کاستی‌ها و معایب هر دو خودروساز را از بین ببرد.

فیات کرایسلر دارای بازار بسیار پرسود وانت‌های بزرگ و برند جیپ در آمریکای شمالی است، اما نتوانسته است خود را با قوانین آینده آلایندگی دی اکسید کربن سازگار کند.

رنو در مقابل، یک پیشتاز در صنعت خودروهای الکتریکی و موتورهای کم مصرف می‌باشد، اما با وجود حضور قدرتمند در بازارهای در حال ظهور، نتوانسته است در آمریکا موفق باشد.

کد خبر 4626305

منبع: مهر

کلیدواژه: فیات شرکت رنو صنعت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشور‌های عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکار‌های مذاکراتی شدند.

منبع: ایرنا 

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • راز اختلاف سنی ۱.۵ میلیون ساله یک جفت ستاره مشخص شد
  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • ضعف قوانین، پاشنه آشیل تعاونی‌ها در اقتصاد ایران