Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@21:12:02 GMT

فرصتی بی نظیر برای راه اندازی کسب و کار

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۲۰۰

فرصتی بی نظیر برای راه اندازی کسب و کار

همانطور که می دانید در حال حاضر، استخدام در ارگان های دولتی و حتی شرکت های خصوصی وجود نداشته و یا بسیار کم است. بنابراین برای داشتن شغل و درآمد مناسب می بایست خودمان دست به کار شویم. در این مطلب شما را با راهکاری مناسب و کم هزینه آشنا خواهیم کرد که بتوانید کسب و کار آنلاین برای خود راه اندازی نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی بارز کسب و کارهای آنلاین این است که شما هیچ محدودیتی در میزان درآمد خود ندارید و اگر قواعد و راهکارهای مدیریت و توسعه کسب و کارهای آنلاین را عملی کنید، می توانید در طی چند سال به اندازه 30 سال یک کارمند دولتی، درآمد داشته باشید!

تشریح کسب و کارهای آنلاینh2

به زبان ساده هر کسب و کاری که در بستر وب صورت می گیرد را کسب و کار آنلاین می گوییم. این فعالیت می تواند در بستر وبسایت یا شبکه های اجتماعی بوده و یا هر دوی آنها باشد. با توجه به اینکه اگر کسب و کارها بخواهند روند اصولی را در پیش بگیرند به برندینگ نیاز دارند معمولا فعالیت کسب و کار در قالب وب سایت، وجهه و اعتبار بالایی را به همراه خواهد داشت. البته همزمان با فعالیت در وبسایت نباید از شبکه های اجتماعی غافل شد.

چگونه یک سایت راه اندازی کنیم؟ - h2

برای راه اندازی اولیه سایت به هاست و دامین نیاز داریم. دامین به معنی آدرس سایت و هاست به معنی فضای میزبانی اطلاعات سایت مورد نظر می باشد. در واقع با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر، محتوای موجود در هاست به ما نمایش داده می شود. معمولا محتوای وب سایت ها با نرم افزارهای تحت وب با عنوان سیستم مدیریت محتوا، مدیریت می شود. برای راه اندازی سایت می بایست اقدام به خرید هاست و دامین نماییم تا بدین وسیله زیرساخت لازم برای سایت فراهم گردد.

شروع کار با خرید هاست و دامین  - h2

شرکت های متعددی در زمینه ارائه سرویس های هاست و دامین فعالیت می کنند که پیشنهاد ما به شما میزبان فا می باشد. با توجه به اینکه ممکن است دانش و تخصص کافی را برای راه اندازی سایت در قدم اول نداشته باشید بواسطه خرید هاست از میزبان فا ، این امکان برای شما وجود خواهد داشت تا بتوانید از گزینه نصب و راه اندازی رایگان سایت نیز استفاده نمایید. علاوه بر این، سرویسهای مورد ارائه میزبان فا ویژگیهای خاص و بارزی در قیاس با سایر شرکت ها دارند که در ادامه آنها را عنوان خواهیم کرد.

ویژگیهای بارز سرویس های هاست میزبان فا – h3

از ویژگیهای بارز سرویس های میزبان فا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

میزبانی وب سایت ها در بستر پرسرعت، امن و پایدار دیتاسنتر برج میلاد تهران ارائه سرویس های هاست با کنترل پنل محبوب و قدرتمند سی پنل ارائه حجم بالا به همراه پهنای باند قابل توجه و نامحدود بالاترین سطح کیفی در سرویس های مورد ارائه امکان استفاده از گواهی امنیتی SSL رایگان برای سایت منابع سخت افزاری و نرم افزاری کاملا اختصاصی و قابل توجه بهره گیری از درایوهای پرسرعت SSD برای دستیابی به سرعت بالا امکان نصب و راه اندازی رایگان وردپرس بر روی هاست تضمین عودت وجه بدون قید و شرط 7 روزه و ...

سرویس های هاست ایران میزبان فا برای راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیار مناسب هستند اما در صورتی که از وردپرس استفاده می کنید و به منابع بیشتری برای سایت خود نیاز دارید می توانید از سرویس های هاست وردپرس میزبان فا استفاده نمایید.

منبع: فردا

کلیدواژه: راه اندازی کسب و کار ارگان های دولتی شغل و درآمد کسب و کارهای آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آب دریاچه ها در زمین فرو نمی رود؟

مقداری از آب دریاچه در هر صورت به داخل زمین نفوذ می‌کند؛ با این حال ما اغلب متوجه آن نمی‌شویم، زیرا آبی که از دست می‌رود به سرعت با منابع دیگر نظیر باران پر می‌شود. ناطقان: هرچند دریاچه‌ها نقش بزرگی در اکوسیستم طبیعت بازی می‌کنند، با این حال ممکن است برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا آب آن‌ها به داخل زمین فرو نمی‌رود و تمام نمی‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، برای جواب به این سوال ابتدا باید اشاره کنیم که مقداری از آب دریاچه در هر صورت به داخل زمین نفوذ می‌کند. با این حال ما اغلب متوجه آن نمی‌شویم، زیرا آبی که از دست می‌رود به سرعت با منابع دیگر نظیر باران پر می‌شود.

این در شرایطی است که میزان آب جذب شده در بسیاری موارد خیلی زیاد نیست. دلیل را می‌توان با یک مثال نشان داد: تصور کنید که شخصی تکه‌ای تخته سنگ را در دست گرفته و شما مقداری آب روی آن می‌ریزید. همانطور که خواهید دید، آب قادر به عبور از سنگ نیست و در نتیجه نمی‌تواند به کف دست شخص نفوذ کند.

این همان وضعیت بستر دریاچه‌های کف‌سنگی است. اگر جنس کف دریاچه صخره‌ای باشد، آب زیادی نمی‌تواند از آن عبور کند و روانه سفره‌های زیرزمینی بشود. حتی در مواردی که میان سنگ‌های بستر دریاچه شکاف وجود دارد، رسوبات زیادی مانند ماسه، سیلت و خاک رس به مرور انباشته می‌شوند که به پر کردن آن فضا‌ها کمک می‌کنند.

دکتر جوآن وو، استاد هیدرولوژی در دانشگاه ایالتی واشنگتن، در این باره می‌گوید: «در طی یک زمان طولانی، بستر حوضچه خود تکامل می‌یابد و تغییر می‌کند. مواد به مرور زمان ته‌نشین می‌شوند و ذرات کوچک یا رسوبات، منافذ بزرگ را پر می‌کنند.»

با این حال، آب می‌تواند از راه‌های دیگری نیز نظیر تبخیر خارج شود. دکتر وو اضافه می‌کند: «در نهایت فرار آب از سطح دریاچه و نشت از ناحیه کف حوضچه می‌تواند باعث شود دریاچه خشک شود. ولی به لطف پدیده بیوژئوشیمیایی مفیدی که به عنوان ‘چرخه آبی’ شناخته می‌شود، هر میزان آبی که در اثر تبخیر از بین می‌رود به لحاظ نظری باید با بارش دوباره جبران شود.»


نحوه کارکرد چرخه آبی

در جریان چرخه آبی که نقطه آغاز و پایانی ندارد، آب از حالت مایع به بخار یا به یخ تبدیل می‌شود و دوباره به حالت اولیه بازمی‌گردد. این چرخه میلیارد‌ها سال است که در زمین در حال کار است.

این فرآیند باعث می‌شود مقدار آب بر روی سطح کره ما در نهایت تقریبا ثابت باقی بماند، اما شکل آن تحت تاثیر تحولات اقلیمی یا فعالیت‌های انسانی عوض شود و برای مثال از آب شیرین به آب شور، بخار آب در جو و یا یخ تبدیل شود.

یافته‌های یک مطالعه که در ماه مه سال گذشته منتشر شد نشان داده است که بیش از نیمی از دریاچه‌های بزرگ جهان (شامل دریاچه‌های طبیعی و مصنوعی) در حال خشک شدن هستند.

به گفته محققان، ۵۶ درصد از این نابودی دریاچه‌ها به دلیل فعالیت‌های انسان نظیر مصرف بی‌رویه منابع آبی و همین‌طور تغییرات اقلیمی از جمله گرم شدن هوا است که باعث افزایش مقدار آب از دست رفته در اثر تبخیر می‌شود؛ بنابراین هرچند ممکن است دریاچه‌ها با تبخیر یا نشت آب به زمین تخلیه نشوند، اما حدود ۲ میلیارد نفری که در سراسر جهان در نزدیکی دریاچه‌ها زندگی می‌کنند تهدید بزرگتری را برای موجودیت آن‌ها ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شکوفه‌های بیدمشک فرصتی برای استشمام عطر بهار
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • آرتتا: فرصتی تاریخی داریم که به حق‌مان برسیم
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • چرا آب دریاچه ها در زمین فرو نمی رود؟
  • دی‌ داس علیه اینترنت | حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)