Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون رئیس‌جمهور همراه بود، بابیان اینکه سه هزار ۵۰۰ واحد تولیدی فعال در البرز وجود دارد، اظهار کرد: بخشی از این واحدها در شهرک‌های صنعتی و بخشی نیز در شهر پراکنده هستند.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت‌های مثال‌زدنی استان البرز، گفت: استفاده از فناوری‌های جدید مبنای اصلی اقتصاد مقاومتی است که در استان البرز فعالیت چشمگیری دارند و این شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز یکی از قطب‌های صنعتی و تولیدی کشور است، تأکید کرد: بیشتر جلساتی که در البرز برگزار می‌شود مربوط به مشکلات حوزه‌های صنعتی و تولیدی است که تلاش می‌کنیم رفع شوند.

به گفته شهبازی استان البرز رتبه اول استاندارد دارو در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به موضوعات بسیاری که در بخش‌های مالیاتی با آن مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذاری اعلام کند که در استان البرز دستگاه اجرایی مانع ایجاد کرده است که این سرمایه‌گذار به مشکل بخورد، قطعاً پیگیری و برخورد می‌کنیم.

استاندار البرز بابیان اینکه مهم‌ترین اقدامات سال ۹۷ پیگیری پروژه‌های اختصاصی اقتصاد مقاومتی استان بوده است، توضیح داد: اولین پروژه تأمین سوخت مصرف‌کنندگان گاز طبیعی با شرکت فرآورده‌های نفتی، دومین پروژه تصفیه‌خانه شماره سه کرج بوده است.

شهبازی با اشاره به لزوم توجه به انرژی‌های تجدید پذیر، گفت: چندین پروژه گازرسانی در البرز افتتاح‌شده است. این‌ها می‌تواند موجب تقویت زیرساخت‌های تولیدی در استان شود.

وی بابیان اینکه توجه به صنعت، گردشگری و غیره به‌منظور ایجاد درآمد و اشتغال در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: حوزه گردشگری استان البرز در این راستا بسیار توانمند و دارای ظرفیت است.

کد خبر 4626476

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری البرز اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نامداری از دیدار با علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خبر داد و دستاورد این نشست را در مسیر پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب استان مطلوب عنوان کرد.

وی افزود: در این دیدار گزارش مبسوطی از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب سطح استان البرز ارائه و اهمیت حمایت مسؤولان استان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب استان البرز یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بیان کرد: پیرو وعده مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، مقرر شد تا جذب اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری در خصوص پروژه‌های آب و فاضلاب به صورت ویژه پیگیری و محقق شود.

کد خبر 6085031

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • هیچ فناوری بدون مبنای هستی‌شناسانه نیست
  • آخرین وضعیت پیشرفت پروژه فیبرنوری بوشهر بررسی شد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود