Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورنتو رپترز با پیروزی 4-2 در سری فینال کنفرانس شرق مقابل میلواکی برای اولین بار در تاریخ خودش به قهرمانی کنفرانس شرق دست یافت.

طرفداری- در بازی ششم فینال کنفرانس شرق NBA، دو تیم تورنتو رپترز و میلواکی باکس به میزبانی تورنتو به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم تورنتو بود که با نتیجه 100-94 پیروز میدان شد و سری فینال را با نتیجه 4-2 پیروز شد و مقام قهرمانی کنفرانس شرق را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه تاریخ ساعت Scotiabank Arena 5 خرداد 5 صبح تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم تورنتو رپترز 18 25 28 29 میلواکی باکس 31 19 26 18

گزارش بازی

کوارتر اول این دیدار را میلواکی بهتر آغاز کرد و توانست با عملکرد خوب خودش در دفاع و درخشش بازیکنان در پرتاب های سه امتیازی اختلاف خوبی ایجاد کند و این کوارتر را با نتیجه 18-31 به سود خودش به پایان برساند. در کوارتر دوم عملکرد تورنتو در دفاع بهبود یافت و این تیم با درخشش لنارد و ون ولیت در حملات در دقایق پایانی این کوارتر اختلاف را کمتر کرد و این کوارتر را با نتیجه 25-19 به سود خودش به پایان رساند.

با آغاز نیمه دوم تورنتو با درخشش لنارد سعی بر جبران اختلاف ایجاد شده داشت اما حملات خوب میلواکی از این کار جلوگیری میکرد. در فاصله دو دقیقه مانده به پایان کوارتر درخشش لنارد یک ران 10-0 به سود میزبان ایجاد کرد تا اختلاف 15 امتیازی به 5 برسد. در کوارتر چهارم و در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان تورنتو از حریف خودش پیش افتاد و عملکرد فوق العاده این تیم در دفاع کار میلواکی را برای بازگشت به بازی سخت کرد. درخشش لوپز میلواکی را در بازی نگه داشته بود اما در آن سوی میدان لاوری، گسول و لنارد به میلواکی اجازه پیش افتادن نمیدادند. در فاصله 20 ثانیه مانده به پایان لوپز اختلاف را به 3 رساند اما خطا بر روی سیاکام و پنالتی های به ثمر رسیده او بازگشت را برای میلواکی غیرممکن کرد تا تورنتو برای نخستین بار در تاریخ قهرمان کنفرانس شرق شود.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند تورنتو رپترز 48.6% 44.4% 10 38 میلواکی باکس 40% 35.3% 11 42 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست تورنتو رپترز کوای لنارد 27 کوای لنارد 17 کایل لاوری 8 میلواکی باکس آنتتوکومپو 21 آنتتوکومپو 11 بلدسو 7

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم

کاپیتان لیورپول از شکست برابر اورتون بسیار ناراحت بود و به انتقاد از عملکرد همبازیانش پرداخت.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک شکست تلخ و ناامیدکننده را به دست آورد. قرمز پوشان آنفیلد در داربی مرسی‌ساید با دو گل برابر اورتون شکست خوردند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند.

به نوشته اسکای اسپورت، ویرژیل فان‌دایک بعد از بازی گفت: از بسیاری جهات احساس ناکامی و ناامیدی داریم. باید به خودمان در آینه نگاه کنیم. این نمایش ناامیدکننده است. شاید بسیاری فکر کنند که همه تلاش خود را کرده‌اند اما این تیم باید به خود نگاه کند.

او ادامه داد: آیا به دنبال قهرمانی در لیگ جزیره‌اید؟ با این نمایش به هیچ وجه نمی‌توان قهرمان شد. اگر چنین شانس‌هایی به حریف بدهید و از فرصت‌های خود استفاده نکنید بدون شک شانس قهرمانی ندارید. بازی سختی بود و باید برای پیروزی در آن بسیار بهتر از این ظاهر می‌شدیم. باید برابر تیم‌هایی که برای سقوط‌نکردن می‌جنگند بسیار بهتر از این ظاهر شد. نیاز به تمرکز بیشتری داریم.

فان‌دایک در پایان گفت: در پایان باید بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. قبول این شکست سخت است. چنین بازی‌هایی همیشه مثل جنگ‌اند. به نظرم در بازی امشب خوب نبودیم و باید برای دیدار شنبه خودمان را آماده کنیم. اگر مثل دیدار امشب برابر اورتون بازی کنیم هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار