Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، این روزها اصلی‌ترین بحث داغ فوتبال ایران میان باشگاه‌ها، معطوف به نبرد حساس مرحلۀ نیمه‌نهایی جام حذفی، میان پرسپولیس و سپاهان است که به عقیدۀ پرسپولیسی‌ها و سازمان لیگ، با وجود اعطای میزبانی به زردهای اصفهان و برگزاری بازی در نقش جهان اصفهان، باید در فروش بلیت‌ها به صورت 50 به 50 صورت بگیرد که این ماجرا شدیداً باعث بروز اعتراض سپاهانی‌ها شده است، زیرا آنها خواستار برگزاری بازی به صورت قانون 90 به 10 و در اختیار داشتن اکثریت ظرفیت استادیوم خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این شرایط که سازمان لیگ معتقد بر برگزاری بازی و تقسیم جایگاه‌ها به صورت 50 به 50 است، عبدالرحمن شاه‌حسینی رئیس سابق کمیتۀ انضباطی با ادعای عجیب خود بر آتش جنجال‌ها افزود و مدعی شد قانونی که سازمان لیگ از برگزاری آن به صورت 50 به 50 در مرحلۀ حذفی جام حذفی سخن می‌گوید من درآوردی است تا این بار ورق به نفع سپاهان بازگردد.

 

رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص می‌گوید: تا جایی که من اطلاع دارم و آیین‌نامه‌های ما هم به نوعی منطبق با آیین‌نامه‌های فیفاست برای بازی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی باید قانون ۹۰ به ۱۰ اجرا شود و اینکه می‌گویند قانون ۵۰-۵۰ باید اجرا شود یک قانون من‌درآوردی است که از جیبشان درآورده‌اند. اگر این قانون ۵۰-۵۰ مصوب شده پس چرا در این چند ساله اجرا نشده است؟ مشخص است که چنین آیین‌نامه‌ای وجود ندارد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر آقایان باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.   تصمیمات اخذ شده در این نشست به شرح زیر است:   در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.   در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.   همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.   شایان ذکر است، حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال