Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر کمبود امکانات خودرویی در حوزه ورزش، استاندار تهران بر ضرورت تعیین تکلیف آن ظرف مدت ۱۰ روز آینده تأکید کرد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، رضا گل‌محمدی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران با اشاره به لزوم تکمیل امکانات ورزشی اظهار داشت: سال گذشته 4 دستگاه خودرو از محل اعتبارات دولتی برای حوزه ورزش خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از آنجا که خودروهای خریداری شده دوگانه‌سوز نبودند متأسفانه شماره‌گذاری نشدند؛ از این‌رو تاکنون امکان استفاده از آن‌ها میسر نشد.

رفع محرومیت‌های ورزشی استان تهران نیازمند عزم جدی مسئولان استتهران| افزایش سرانه ورزشی استان تهران به 75 سانتی‌متر تا سال 1400سرانه‌ ورزشی استان تهران پایین‌تر از سایر استان‌های کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود: در شرایطی که شهرستان‌های استان تهران هیچ خودرویی برای ورزش در این حوزه ندارند باید این موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

در ادامه انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با اشاره به لزوم تشکیل جلسه با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه استانداری بر ضرورت تعیین تکلیف این مسئله ظرف مدت 10 روز آینده تأکید کرد.

انتهای پیام/

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، این برنامه رادیویی با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان با استفاده از حرکات ورزشی پخش می شود.

برنامه نفس دوم روزهای یکشنبه ساعت ۹ و 10 دقیقه در خصوص روانشناسی ورزشی است و آیتم‌های مختلفی دارد. 

این برنامه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه موضوع تاثیر ورزش در کاهش بیماری پارکینسون را مورد بررسی قرار می دهد. 

این برنامه تمرینات ورزشی را برای شنوندگان آموزش می دهد و دکتر اجتهاد متخصص پزشکی ورزشی آموزش لازم را در این حوزه به شنوندگان ارائه می دهد.

آیتم «بازی در خانه» به شنوندگان بازی‌هایی را آموزش می‌دهد که می‌توان در خانه انجام داد. 

آیتم «مثبت ورزش» اختصاص به فعالیت‌های بدنی دارد. همچنین پزشکان ورزشی به سؤالات شنوندگان پاسخ می‌دهند.برنامه نفس دوم به تهیه کنندگی یوسف فرجی و گویندگی امین ضیایی روانه آنتن می شود.

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • آموزش راهکارهای بیماری پارکینسون در برنامه نفس دوم
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • نقوی حسینی: «پشم» مقدرات مجلس آینده را تعیین می‌کند!
  • صدای همیشه جوان
  • طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۷۰ درصد تعیین تکلیف می شوند