Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرماندار چابهار با بیان اینکه تحریم‌ها تأثیر آن چنانی روی بندر چابهار نداشته است، گفت: کشتی‌های غول پیکر با صد هزار تن قدرت حمل بار در چابهار پهلو می‌گیرند و این بندر قابلیت پهلو گرفتن ۶ کشتی غول پیکر به صورت همزمان را دارد. اسکله شهید بهشتی از ظرفیت ۲.۵ میلیون تن کالا به ۸.۵ میلیون تن رسیده است رحمدل بامری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه به استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چند روز قبل وقتی وزیر امور خارجه مهمان ما در استان بودند از ایشان درخواست کردیم نمایندگی کنسولگری پاکستان در چابهار راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یکی از درخواست‌های ما بود که امیدواریم، اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: حضور نمایندگی کنسولگری پاکستان برای سهولت در انجام کار تجار، بازرگانان و مسافران در چابهار لازم به نظر می‌رسد و باید هرچه زودتر برای راه اندازی آن، اقدام عاجل صورت پذیرد.   کشتی‌های غول پیکر با صدهزار تن قدرت حمل بار در چابهار پهلو  می‌گیرند و این بندر قابلیت پهلو گرفتن ۶ کشتی غول پیکر به صورت همزمان را دارد. اسکله شهیدبهشتی از ظرفیت ۲.۵ میلیون تن کالا به ۸.۵ میلیون تن  رسیده است فرماندار چابهار با بیان اینکه میزان صادرات و واردات در بندر چابهار نسبت به گذشته افزایش  داشته است، عنوان کرد: کشتی‌های غول پیکر با صدهزار تن قدرت حمل بار در چابهار پهلو  می‌گیرند و این بندر قابلیت پهلو گرفتن ۶ کشتی غول پیکر به صورت همزمان را دارد. اسکله  شهیدبهشتی از ظرفیت ۲.۵ میلیون تن کالا به ۸.۵ میلیون تن رسیده است. سرمایه گذاری  بخش خصوصی و دولتی در همه زمینه‌ها در حال شکل گیری است. سواحل مکران توسعه  پیدا کرده است.
بامری تصریح کرد: اگر تسهیلات و اعتبارات محور ریلی چابهار- زاهدان- مشهد- سرخس  به‌طول یک هزارو ۳۵۰ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین و اقتصادی‌ترین محور ریلی در دست ساخت ایران، تصویب شود مسلماً در انجام واردات و صادرات و رونق اقتصادی نقش ویژه‌ای خواهد داشت.    تحریم‌ها تاثیر آنچنانی روی بندر چابهار نداشته است وی اضافه کرد: تحریم‌ها تاثیر آنچنانی روی بندر چابهار نداشته است، دشمنان توطئه‌ها و تحریم‌های خود را به کار می‌برند و ما هم باید تلاش خود را داشته باشیم و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کنیم.
فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: حجم ترانزیت کالا از این بندر افزایش داشته است، به طوری که در واردات دام، شکر، برنج و تنظیم گوشت شب عید و کالا‌های اساسی مانند گندم از بندر امام به این مجموعه را  داشته ایم.
بامری خاطرنشان کرد: هم اکنون بندر چابهار باتوجه به توسعه‌ای که اسکله شهید بهشتی داشته و دارد به رونق مطلوبی رسیده است؛ لذا اگر جاده‌های این بندر تبدیل به بزرگراه شده و راه آهن آن نیز سریعتر ساخته شود، انشالله وضعیت در این بندر بهتر خواهد شد. توسعه سواحل مکران که مورد توجه مقام معظم رهبری هم هست.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار چابهار فاز اول راه اهن وزیر امور خارجه توطئه ها و تحریم ها واردات و صادرات پروژه های زیرساختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از خارج کردن پیکر ۳۵ شهید دیگر از یک گور جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، با کشف پیکر این ۳۵ شهید، شمار پیکرهای کشف شده از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر افزایش یافت.

روز گذشته نیز پیکر ۷۳ شهید دیگر از گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر خارج شد.

در حالی که خبر کشف گورهای دسته جمعی در نزدیکی مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس باعث شد برگ دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی آشکار شود سازمان ملل بدون محکوم کردن تل آویو تنها به ابراز نگرانی بسنده کرد.

نیروهای امدادگر فلسطینی پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس در جنوب نوار غزه گورهای دسته‌جمعی در محوطه بیمارستان ناصر شناسایی کردند.

سلامه معروف مدیرکل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه از احتمال وجود ۷۰۰ شهید در گورهای دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر خبر داده بود.

دیگر خبرها

  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • صادرات ۲۸۶ میلیون دلاری ایران به پاکستان در ۳ ماه
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • ۳۵ قلم کالا از مازندران به عراق صادر شد