Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:55:57 GMT

قتل به خاطر یک پاکت سیگار

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۴۱۳

قتل به خاطر یک پاکت سیگار

حدود ساعت ۲۰ شب گذشته (۴ خرداد ۹۸) مردی حدوداً ۳۴ ساله برای خرید یک پاکت سیگار به یک سوپرمارکت بالاتر از میدان قائم مراجعه، اما بر سر قیمت با فروشنده درگیری لفظی پیدا کرد.

درگیری خریدار و فروشنده لحظاتی بعد وارد درگیری فیزیکی شد، اما پس از دقایقی پایان یافت تا اینکه خریدار ضمن مراجعه به محل سکونت خود، برادر ۳۶ ساله‌اش را در جریان درگیری قرار داده و هر دو برادر مجدداً به سوپرمارکت مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو برادر در سوپرمارکت با فروشنده درگیر شده که پدر فروشنده (مردی حدوداً ۶۸ ساله) برای خاتمه دادن به ماجرا وارد عمل شد، اما یکی از برادر‌ها این پیرمرد را هل داده که وی عقب عقب رفته و از پشت سر با جدول برخورد کرد.

در ادامه، مأموران کلانتری به سرعت در محل حاضر شده و دو برادر را بازداشت کردند.

در نهایت با توجه به فوت این پیرمرد در این نزاع، مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع داده شد و بازپرس، دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و تحویل متهمان را به اداره دهم پلیس آگاهی تهران صادر کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل جنایت پاکت سیگار حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟

فرارو- قیمت آپارتمان در چیتگر و سایر محله‌های منطقه ۲۲ تهران، براساس آخرین آمار‌های رسمی نسبت به میانگین کل شهر تقریبا ۱۵ درصد کمتر است.

به گزارش فرارو؛ متوسط قیمت آپارتمان‌های معامله‌شده تهران در اسفند سال گذشته کمی بیش از متری ۸۱ میلیون به‌ثبت رسیده، اما داده‌های بانک مرکزی مشخص می‌کند این عدد در چیتگر و منطقه ۲۲ پایتخت کمتر از متری ۷۰ میلیون است. به‌زبان ساده اگر میانگین ارزش یک خانه ۱۰۰ متری در تهران هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون باشد، این عدد در محدوده چیتگر منطقه ۲۲ به کمتر از هفت میلیارد می‌رسد. با این وجود ارقام پیشنهادی و مورد انتظار فروشنده‌ها که در پلتفرم‌های مخصوص حوزه مسکن به‌چشم می‌خورد، فاصله زیادی با عددورقم‌های رسمی دارد.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس آمار‌های رسمی

قیمت آپارتمان در چیتگر و بقیه محله‌های واقع در منطقه ۲۲ تهران متری ۶۹ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان تخمین زده می‌شود. این عدد را بانک مرکزی با زیرنظرگرفتن ۱۱۵ معامله‌ای که طی اسفند پارسال در محله‌های مختلف منطقه ۲۲ از جمله چیتگر امضاشده، به‌دست آورده که نسبت به میانگین کل شهر دقیقا متری ۱۲ میلیون کمتر است.

قیمت آپارتمان در کل تهران اسفند سال گذشته متری ۸۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان به‌ثبت رسیده و با این اوصاف می‌توانیم ادعا کنیم قیمت آپارتمان در چیتگر منطقه ۲۲ تهران، تقریبا ۱۵ درصد زیر قیمت کل شهر است.

قیمت آپارتمان در چیتگر البته به‌شکل میانگین در محدوده متری ۶۹ میلیون قرار دارد و طبیعتا آیتم‌هایی مثل عمربنا و امکاناتی از جمله آسانسور، پارکینگ و انباری، حین معامله در تعیین عدد نهایی بی‌تاثیر نیست. با این اوصاف اگر همان عدد متری ۶۹ میلیون و خرده‌ای را ملاک بگیریم، خرید آپارتمان ۵۰ متری و نقلی در چیتگر به‌طور متوسط سه میلیارد و ۴۷۲ میلیون خرج برمی‌دارد و یک آپارتمان ۱۰۰ متری باید به‌شکل متوسط و فارغ از آیتم‌هایی که گفتیم، شش میلیارد و ۹۴۴ میلیون ارزش داشته باشد.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس ارقام پیشنهادی

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس ارقام پیشنهادی و دلخواه فروشنده‌ها تقریبا متری ۱۶ میلیون نسبت به آمار‌های رسمی بیشتر است. چون در پلتفرم‌های مخصوص حوزه مسکن، متوسط قیمت آپارتمان در چیتگر براساس عدد و رقم‌های مورد انتظار فروشنده‌ها متری ۸۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

قیمت آپارتمان در چیتگر با این اوصاف طبق آن چیزی که فروشنده‌ها انتظار دارند، حدود ۲۰ درصد بالاتر از آمار‌های رسمی برآورد می‌شود و به‌نظر می‌رسد سطح انتظار فروشنده‌ها برای پیدا کردن مشتری باید تا مرز متری ۷۰ میلیون تقلیل پیدا کند.

قیمت آپارتمان در چیتگر براساس جدید‌ترین فایل‌های پیشنهادی

قیمت آپارتمان ۹۲ متری حوالی دریاچه چیتگر تهران توسط فروشنده‌ای شش میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان تعیین شده است. فروشنده بابت پیدا کردن مشتری برای خانه‌ای که تقریبا ۱۰ سال از عمربنا آن می‌گذرد، روی عدد متری ۷۰ میلیون دست گذاشته که تقریبا با متوسط قیمت مسکن در این بخش شهر برابری می‌کند.

قیمت آپارتمان ۹۱ متری دیگری همان حوالی هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون یعنی کمی بیش از متری ۸۶ میلیون تعیین شده است. این یکی سه سال قبل ساخته شده و مالک احتمالا به‌خاطر برخورداری همزمان واحد از آسانسور، انباری و پارکینگ، انتظار بیشتری نسبت به متوسط قیمت منطقه دارد.

آپارتمان ۹۸ متری و نوساز در چیتگر متری ۱۰۷ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان آگهی شده است. یعنی ۲۶ میلیون بالاتر از متوسط شهر. این عدد فقط از متوسط قیمت مسکن در مناطق یک تا سه تهران بیشتر است. با این حال، نوساز و فول‌امکانات بودن واحد، احتمالا در عدد پیشنهادی فروشنده تاثیر داشته است.

جدیدترین فایل‌های مسکونی در چیتگر

متراژ

عمربنا

امکانات

قیمت کل

قیمت هر متر

98 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

10 میلیارد و 500 میلیون

107 میلیون و 142 هزار تومان

91 متر

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

هفت میلیارد و 900 میلیون

86 میلیون و 813 هزار تومان

92 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

شش میلیارد و 440 میلیون

70 میلیون تومان

110 متر

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

11 میلیارد تومان

100 میلیون تومان

58 متر

چهار سال

آسانسور و پارکینگ

سه میلیارد و 800 میلیون

65 میلیون و 517 هزار تومان

دیگر خبرها

  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تولید بیش از ۶۰ میلیون پاکت سیمان در زاهدان