Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@10:09:15 GMT

راوی لحظه‌های شیرین در «ماه بهشت» شبکه قرآن

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۴۱۹

راوی لحظه‌های شیرین در «ماه بهشت» شبکه قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه‌برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان میهمان سفره‌های مخاطبان قرآنی تلویزیون است، در نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان میزبان بهزاد دانشگر، نویسنده کتاب پرطرفدار «ادواردو» بود.
بهزاد دانشگر پیرامون این روزهای ادبیات در جهان گفت: این روزها ادبیات اختصاص به زندگی آدم‌هایی است که سیاه می‌بینند، سیاه فکر می‌کنند افسرده هستند، در حالی که خداوند می‌فرمایند: «شما شیرینی‌های زندگی را روایت کنید».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: من زندگی کسانی را روایت کردم که آن شیرینی را درک کردند و زمانی که با آن‌ها حرف می‌زنم حال من خوب می‌شود. چند کتاب را تاکنون به نگارش نوشته‌ام، قصه زندگی افرادی را به نگارش در آوردم که با خواندن قرآن حال آن‌ها خوب شده است. البته این روزها شاهد قصه زندگی افرادی هستم با سفر اربعین دگرگون شدند.
وی عنوان کرد: «موکب آمستردام»، خرده روایت‌هایی است از زائران دوردست سیدالشهدا(ع)؛ زائرانی که از اروپا به مقصد زیارت پیاده امام حسین رهسپار شده‌اند. زائرانی که امام حسین(ع) را نه در کربلا و نجف و قم و مشهد و ... بلکه در قلب اروپا یافته‌اند و دریافته‌اند که عشق حسین (ع) زمین و زمان و مکان نمی‌شناسد و چه بخواهی و چه نخواهی عالم‌گیر خواهد شد. فقط باید خود را به این دریای عظیم سپرد تا به ساحل آرامش رسید.
دانشگر درباره کتاب دختران آفتاب عنوان کرد: کتاب دختران آفتاب نیز مورد تقریظ رهبری قرار گرفت و بازخورد های خوبی داشت.«
یادآور می‌شود، «ماه بهشت» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدوحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی شبکه قرآن ماه بهشت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» تالیف دکتر محمود نجم‌آبادی به عنوان یازدهمین کتاب از سلسله نشست‌های «صد کتاب ماندگار قرن» با سخنرانی محمدحسین عزیزی عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی و محمد صدر عضو هیئت علمی دایره‌المعارف اسلامی برگزار می‌شود و امین متولیان استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دبیری این نشست را به عهده دارد.

تا کنون کتاب‌های «تاریخ پیامبر اسلام» اثر محمدابراهیم آیتی، «نثر طوبی؛ دایره‌المعارف لغات قرآن کریم» اثرعلامه ابوالحسن شعرانی، «بیست مقاله قزوینی» از مجموعه پژوهش‌های علامه محمد قزوینی، «زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها» نوشته سیدجعفر شهیدی، «مسئله حجاب» استاد شهید مرتضی مطهری، «واژه و معنای آن از فارسی میانه تا فارسی» نوشته کتایون مزداپور، «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله جلسات استاد سیدعلی خامنه‌ای، «حواصل و بوتیمار» نوشته امیرحسن یزدگردی، «خواب آشفته نفت» نوشته محمدعلی موحد و «مفاتیح الجنان» با گردآوری شیخ عباس قمی در سلسله نشست‌های «صد کتاب ماندگار قرن» معرفی و بررسی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» طرح جدیدی برای فهم قرآن
  • مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر