Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، کورش مرادی گفت: این تعداد دستگاه اطفای حریق شامل ۲۱ دستگاه فلکسی بگ و یک دستگاه دمنده آتش خاموش کن است که برای دستگاه‌های اجرایی مرتبط و برخی سمن‌های مردمی شهرستان‌های حادثه خیز از جمله سروآباد و مریوان خریداری و تحویل آن‌ها شده است.

وی افزود: برای خرید این تجهیزات حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است البته در سال جاری نیز پیش بینی می‌شود برای برخی از نقاط استان تعداد دیگری از این دستگاه‌ها خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ع

 ۲۲ دستگاه اطفای حریق برای مراتع و جنگل‌های  شهرستان‌های حادثه خیز خریداری شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اخبار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • جاسازی عجیب ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • مدل تازه تقلب در کنکور؛ پای ابزار جاسوسی در بدن وسط آمد!
  • برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • عجیب‌ترین جاسازی ابزار تقلب در بدن داوطلبان
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه