Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، اداره هواشناسی آمریکا اعلام کرد گردبادی که شب گذشته در اکلاهاما سیتی در تقاطع بزرگراه ۸۱ و ناحیه بین ایالتی ۴۰ با زمین برخورد کرد سبب تخریب یک هتل و یک پارک کوچک شد. بنابر اعلام پلیس و رسانه‌های محلی، این طوفان خسارات سنگین و تلفات زیادی در این منطقه برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون محلی «کی دابلیو تی‌وی» گزارش داد هتل «آمریکن باجت ولیو» که در این منطقه قرار داشت با خاک یکسان شده است.

اداره پلیس «یونیون سیتی» اکلاهما در صفحه خود در فیس‌بوک نوشت: تعداد تلفات و زخمی‌ها زیاد است، با این حال جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نکرد. یک مقام محلی نیز در این خصوص به تلویزیون «کی دابلیو تی‌وی» گفت: میزان خسارات در محل هتل مشخص نیست و ما در حال خارج کردن قربانیان از زیر آوار هستیم.

این درحالی است که شهردار ال رینو که این هتل در آنجا واقع شده بود هنوز اخبار مربوط به آمار تلفات توفان در این شهر را تایید و یا تکذیب نکرده است.

در تصاویر منتشر شده از این گردباد خودرو‌های واژگون شده بسیاری دیده می‌شود، در آسمان نیز قطعات فلزی پیچ و تاب می‌خورند. ال رینو شهری با ۱۶۷۰۰ سکنه در ۲۹ مایلی غرب اکلاهما سیتی واقع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران

«بن گویر» وزیر امنیت ملی اسرائیل گفت: بر اثر حمله ایران دو پایگاه نظامی مهم ما از بین رفته و تعداد زیادی سربازان ما کشته شده‌اند. «راشاتودی» کلیپی از وزیر امنیت اسرائیل پخش کرد که وی اذعان می‌کند که حملات ایران تلفات سنگینی داشته است. بخش‌های مهم مصاحبه بن گویر: امروز ما در شرایط سختی زندگی می‌کنیم بعد از ۷ اکتبر یک فاجعه دیگری (حمله ایران) برای ما رخ داد دو پایگاه اساسی هوایی ما کامل تخریب شد و تعداد زیادی سرباز کشته شدند. برخی از رهبران ارتش و نیرو‌های امنیتی با کمک احزاب چپ‌گرا می‌خواهند به خاطر مصلحت‌های انتخاباتی بایدن، امنیت اسرائیل را به هم بزنند، همانطور که قبلاً هم گفتم به نظرم باید پاسخ ما به ایران سریع و جنونی باشد و به متناسب بودنش اهمیت ندهیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • گزارش‌ های واقعی پنتاگون درباره چیزایی که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌ایم
  • افزایش تلفات سیل و باران‌های شدید در افغانستان