Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا متین پور در  هم‌اندیشی با مدیرکل بهزیستی استان اصفهان برای عید فطر بابیان اینکه موازی کاری نهادهای حمایتی باعث اتلاف منابع می‌شود، اظهار کرد: کمیته امداد و بهزیستی استان اصفهان همواره هماهنگی مناسبی برای حذف نقاط همپوشانی مشترک داشته و دارند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را رایزنی و تبادل‌نظر در مورد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: صندوق‌های جمع‌آوری فطریه هر دو نهاد در عید سعید فطر امسال با درج مجوز شورای زکات استان بر پا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متین پور یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای زکات استان که به‌صورت منظم و به ریاست آیت‌الله سید یوسف طباطبایی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان برگزار می‌شود، جمع‌آوری زکات فطره باید با مجوز و نظارت این شورا انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به سواستفاده برخی فرصت‌طلبان از اعتماد مردم اصفهان در ایام عید سعید فطر، گفت: در ماه رمضان سال گذشته که اولین سال صدور مجوز جمع‌آوری زکات فطره برای خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد بود، از برپایی صندوق‌های بی هویت جلوگیری شد.

متین پور بهترین راه پرداخت زکات فطره برای آن دسته از همشهریانی که مستحق واقعی در اطراف خود نمی‌شناسند، اعتماد و اتکا به نهادهای پر سابقه و تحت نظارت دانست و تأکید کرد: کمیته امداد استان اصفهان به‌عنوان امین مردم و واسطه خیر با برخورداری از زیرساخت و تجربه‌های لازم، تمام مبالغ پرداختی را درزمینهٔ نیت افراد و در محل موردنظر آن‌ها هزینه می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان بهزیستی عید فطر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پرداخت وام فرزند آوری ترفند کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»