Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@00:17:33 GMT

ملخ‌های موجود در قم، بومی و غیر مضر هستند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۴۸۵

ملخ‌های موجود در قم، بومی و غیر مضر هستند


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن اوروجی با بیان اینکه افزایش ملخ‌ها و پروانه‌ها درسطح استان سئوال‌ها و نگرانی‌هایی را در بین مردم ایجاد کرده است گفت: جلساتی با سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در استان برگزار شده و وضعیت استان در این زمینه به صورت روزانه پایش می‌شود که بر اساس نظر کارشناسان در این زمینه هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این ملخ‌ها و پروانه‌ها ضرری برای طبیعت و محصولات کشاورزی استان ندارد، ادامه داد: بارندگی‌های اخیر شرایط مناسبی برای تکثیر پروانه‌ها و همچنین افزایش تعداد ملخ‌های بومی استان ایجاد کرده است که این ملخ‌ها متفاوت از ملخ‌هایی است که از سمت کشور‌های حاشیه خلیج فارس وارد کشور شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، افزود: با وجود اعلام کارشناسان مبنی بر غیر مضر بودن این ملخ ها، اگر کشاورزان احساس کنند که به محصولاتشان آسیب وارد می‌شود، سم به صورت رایگان در اختیار آن قرار داده می‌شود.

اوروجی اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن فصل برداشت، سم پاشی کردن مزارع برای مبارزه با این ملخ‌ها نیازمند دقت و وجود ضرورت در این زمینه است، چرا که سم پاشی در این ایام می‌تواند آسیبی بیشتر از ملخ‌ها داشته باشد و نتیجه عکس دهد.

وی ادامه داد: از نظر کارشناسان استان، این ملخ‌ها نیازمند مبارزه نیستند، ولی اگر به این جمع بندی برسیم که باید با آن‌ها به صورت موثری مبارزه کرد، آمادگی کامل در استان ایجاد شده است.   منبع: ایرنا

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به گفته ماسک این هزینه اندک برای کنترل ربات های موجود در پلتفرم لازم است.

ماسک در حقیقت در پاسخ به پست یک حساب کاربری در ایکس که جزییات تغییرات در عملکرد پلتفرم را توضیح داده بود، این اظهارات را بیان کرد. البته باید در نظر داشت دریافت هزینه از کاربران جدید هم اکنون در دو کشور نیوزلند و فیلیپین اجرا می شود.

قابلیت دریافت هزینه در این دو کشور برای کمک به کاهش پست های ناخواسته و بهبود تجربه کاربران اجرا می شود.

ماسک در پاسخ به رشته پیام X Daily News اعلام کرد دریافت هزینه ای اندک از کاربران تنها راه برای محدود کردن ربات های موجود در پلتفرم است. سیستم های هوش مصنوعی فعلی و مزرعه های ترول می توانند به راحتی مرحله «شما یک ربات هستید» را پشت سر بگذارد.

مالک ایکس در ادامه افزود بود تهدید ربات ها چندوجهی است زیرا بات ها و حساب های کاربری جعلی از «فضای نام» موجود استفاده می کنند. فضای نام مجموعه ای از نامهای قابل دسترس برای نامگذاری مواردی مانند فایلها، متغیر های درون یک برنامه، یا کامپیوترهای یک شبکه است.

طبق نوشته X Daily News تغییر جدید سیاست در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ردیابی شده و هیچ نشانه مشخصی از زمان اجرای آن یا مبلغ هزینه اندکی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

در ادامه ماسک اعلام کرد هزینه مذکور فقط از کاربران جدید دریافت می شود.

ایکس از اکتبر ۲۰۲۳ میلادی ازکاربران تایید نشده در ۲ کشور خواست سالانه مبلغ یک دلار هزینه بپردازند. کاربران جدیدی که در این دوکشور عضو ایکس می شوند، اجازه خواهند داشت پست ها را ببینند اما نمی توانند بدون پرداخت وجه واکنشی به پست ها ثبت کنند.

کد خبر 6079701

دیگر خبرها

  • بخش کشاورزی به سمت صنایع تبدیلی گام بردارد
  • چاپ اسکناس‌های ریز دیگر بصرفه نیست | چاپ اسکناس درشت تورم‌زاست؟
  • این موجود هشت‌پا هیچ‌جوره نمی‌میرد!
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • اگر هر روز نوشابه بخوریم چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد؟
  • سد نسا بم هنوز پر نشده است
  • تغییر موازنه قوا در منطقه غرب آسیا به نفع ایران
  • اطلس دانش سنتی محیط زیست کشور تدوین می‌شود
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد