Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص اینکه گفته شده است عصر امروز تهرانی‌ها شاهد وزش باد شدید و وقوع طوفان خواهند بود، گفت: هشدار مدیریت بحران استانداری تهران مبنی بر احتمال وقوع طوفان شدید در عصر امروز به دست ما رسیده است اما بدانید که در خصوص طوفان روز گذشته هواشناسی هشدار جدی‌ اعلام نکرده بود و درباره هشدار طوفان سنگین در بعدازظهر امروز موضوع از سوی استانداری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دنبال اعلام این موضوع تمامی مناطق 22گانه شهرداری تهران در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: در این ایام با توجه به تجربیات سال‌های گذشته وقوع بارش‌های رگباری و طوفان قابل پیش‌بینی است. به همین دلیل پیش‌بینی‌های لازم در سطح مناطق انجام شده است.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که مناطق از طریق مکاتبات همگی در آمادگی کامل به سر می‌برند، تصریح کرد: ستاد بحران و سامانه 137 مناطق و نواحی، با استفاده از تجهیزات فنی و موتوری این آمادگی را دارند که در صورت سقوط درخت یا اشیاء بلافاصله برای رفع خطر اقدام کنند. همچنین آتش‌نشانی تمامی مناطق نیز در آمادگی کامل به سر می برند.

عطایی با اشاره به حوادث روز گذشته به دنبال وقوع طوفان با سرعت 80 کیلومتر در تهران اضافه کرد: تعداد زیادی شاخه روز گذشته شکسته شد، اما هیچ‌گونه آسیب یا تلفات جانی اعلام نشده است و نیروهای شهرداری بلافاصله نسبت به رفع خطر اقدام کردند. همین‌طور هیچ خودرویی به صورت جدی در طوفان شب گذشته آسیب ندید و تنها یک خودرو در منطقه یک دچار آسیب جزئی شده بود.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر رصد پایتخت به دنبال هشدار وقوع طوفان، تصریح کرد: تمام نیروهای صف و ستاد شهرداری تهران برای مقابله با طوفان در آمادگی به سر می‌برند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 طوفان طوفان تهران شهرداری آمادگی شهرداری هشدار وقوع طوفان اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: طوفان طوفان تهران شهرداری آمادگی شهرداری هشدار وقوع طوفان مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه‌های موقت ضروری است

حامد یزدی مهر، بعد از ظهر سه شنبه از صدور هشدار زرد  هواشناسی مبنی بر وزش باد خیلی شدید در استان تهران به ویژه مناطق جنوبی، غربی و ارتفاعات خبر داد. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است. 

وی با اشاره به این پیش بینی هواشناسی، به مردم و ساکنان مناطق مذکور توصیه کرد ضمن اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مثل داربست ها، در فعالیت‌های عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند و از تردد و توقف در بنا‌های نیمه کاره و پرواز گلایدر و هواپیما‌های سبک اجتناب کنند. 

یزدی مهر نسبت به سقوط اجسام و تابلو‌های تبلیغاتی نیز هشدار داد و افزود: با توجه به ایام نوروز و تعطیلات به مسافران نوروزی توصیه می‌شود، در مدت زمان مذکور از برپایی چادر‌های مسافرتی اکیداً خودداری کنند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیما‌های سبک و احتیاط در چرای دام و  تردد عشایر در مناطق کوهستانی نیز هشدار داد و افزود: کشاورزان عزیز تمهیدات لازم را نسبت به پوشش گلخانه‌ها و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم بیندیشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه های موقت ضروری است
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به مردم
  • مدیریت بحران: هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/ استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • صدور هشدار زرد / وزش باد شدید در پایتخت در راه است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران/استحکام سازه‌های موقت ضروری است
  • هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • نجات ۵۷ نفر از گرفتارشدگان در سیل و آبگرفتگی/دو نفر بر اثر وقوع حوادث جوی جان باختند