Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:00:01 GMT

نمایشگاه هنری غریب کوفه در زرندیه دایر شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۵۰۶

نمایشگاه هنری غریب کوفه در زرندیه دایر شد

همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین امام علی(ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر نمایشگاه هنری با عنوان غریب کوفه دایر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین امام علی(ع) و بمناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر عزیز نمایشگاه هنری با عنوان غریب کوفه در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری شهر مامونیه برپا شد‌، در این نمایشگاه تعداد ۳۰ اثر نقاشی خط آثار هنرمند معصومه موصولی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با موضوع «اسما الحسنی» بویژه نام مبارک مولی الموحدین امام علی(ع) مزین است که به مدت یک هفته پذیرای عموم علاقمندان به ساحت ملکوتی مولی الموحدین امام علی(ع) است.

 

 

در مراسم افتتاح این نمایشگاه حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان، دکتر فدایی فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، مدیران و روسای ادارات ونهادهای دولتی و غیر دولتی و عموم علاقمندان حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان نماز جمعه شب قدر مراسم شب قدر ماه مبارک رمضان جشن روزه اولی ها خبرگزاری شبستان اردبیل نمایشگاه قرآن مجلس همزمان با آزادسازی خرمشهر شهرستان زرندیه نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج

مسئول حوزه هنری استان کردستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از آثار تمام معرق کتابت قرآن کریم با استفاده از درخت گردو (پشت ورو) و آثار نازک کاری بر روی چوب اثر استاد توانمند سنندج علی محمدی تا ۱۷ فروردین ماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

اسعد فرهادی افزود: در این نمایشگاه که توسط این هنرمند به کودکان غزه تقدیم شده است مجموعه‌ای ارزشمند از آخرین فعالیت‌ها و دست سازه‌های معرق و نازک کاری استاد محمدی به نمایش گذاشته شده است.

علی محمدی هنرمند معرق کار و نازک کار برجسته کردستان که برای اولین بار در جهان کتابت قرآن کریم با استفاده از درخت سخت و ماندگار گردو تمام معرق (پشت رو) به رشته تحریر درآورده‌است.

این هنرمند معرق کار و نازک کار برجسته کردستان در زمینه هنر معرق کاری موفق به دریافت درجه هنری از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی شده است و در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت درجه ۲ هنری معادل لیسانس از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی نیز شده‌اند.

علاقه‌مندان می توانند از ۷ تا ۱۷ فروردین (به جز ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۰ بعدازظهر با حضور در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج واقع در پیاده راه فردوسی از این نمایشگاه بازدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت» در مجتمع شهید آوینی قم
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شیروان خراسان‌شمالی
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه‌های آذربایجان غربی
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب