Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: ما خود را در جنگ اقتصادی می‌بینیم، آرایش جنگی یعنی آنکه هیچ محصول کشاورزی آمریکایی به خاک ایران وارد نشود. البته این به معنی عدم تعامل با دنیا نیست.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در نطق میان دستور اظهار داشت: شکست آمریکا در طبس، نتیجه دفاع مقدس، حماسه ۹ دی و شکست داعش نصرت‌های الهی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیا بداند این تکرار نصرت‌های الهی برای ملت ایران استمرار خواهد داشت. ملت ایران شکست‌ناپذیر است.

حاجی دلیگانی با اشاره به اتفاقات اخیر بین‌المللی گفت: آمریکا ملت متمدن ایران و سپاه پاسداران را نیروی تروریستی اعلام کرده و اکنون دم از مذاکره می‌زند. آمریکا ۴۰ سال است از هیچ گونه تلاشی علیه معیشت و اقتصاد مردم ایران مضایقه نکرده است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: آمریکایی‌ها عاجزتر از آن هستند که به مرزهای ایران نزدیک شوند. آن‌ها در عراق ۷۰۰۰ میلیارد دلار خرج کرده‌اند اما امروز با هواپیمای چراغ خاموش، شبانه به این کشور می‌روند و پس از گذشت تنها چند ساعت مجبور به ترک این کشور هستند. آمریکایی‌ها عمق دفاع راهبردی ملت ایران را به خوبی می‌دانند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: ما خود را در جنگ اقتصادی می‌بینیم. رهبری فرمودند که باید آرایش جنگی بگیریم یعنی پدافند ما علیه آمریکا باید فعال‌تر گردد. آرایش جنگی یعنی اینکه هیچ محصول کشاورزی از آمریکا به خاک ایران وارد نشود و البته این به معنای عدم تعامل با دنیا نیست بلکه صحبت در انتخاب طرف تجاری است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در شرایط جنگی باید از دو قطبی کردن انتخابات برای بهره‌برداری سیاسی اجتناب کرد. سپردن کارها به دست افراد نالایق، تنبل، رفاه زده، فرزندپرست، اقوام‌پرست و پول‌پرست از آفات فرماندهی در این زمانه است.

حاجی دلیگانی افزود: باید به صورت واقعی و نه با حرف و شعار به کمک مردم بیایید. امکانات خوب کشور را برای همه مردم و عادلانه اختصاص دهید. باید یقین داشته باشید که در جنگ اقتصادی محتکران و رانت‌خواران و ویژه‌خواران ستون پنجم و خائن هستند و نباید آن‌ها را به کاری گمارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در پایان خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: هر چند که حضور شما بارقه‌های امید را در دل ملت ایران ایجاد کرده است اما باید بگویم که فرصت‌ها چون ابر در حال گذرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شرایط اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری آناتولی، منابع آگاه به اطلاعات آمریکا فاش کردند نشانه‌هایی وجود دارد که اسرائیل در نظر دارد یک حمله محدود در داخل خاک ایران انجام دهد. پاسخ بالقوه در پی آنچه مقامات اسرائیلی به عنوان نیاز به «اقدام جنبشی» پس از حمله گسترده ایران عنوان کرده اند.

این منابع گفتند، علیرغم این تحولات، اسرائیل هنوز به طور رسمی به ایالات متحده در مورد مقاصد یا زمان انجام هر گونه عملیات نظامی احتمالی اطلاع نداده است.

یک مقام ارشد آمریکایی با ابراز نگرانی از فقدان ارتباطات پیشرفته، به اهمیت آمادگی برای حفاظت از پرسنل نظامی و دیپلماتیک آمریکایی در سراسر منطقه ناآرام اشاره کرد.

این مقام گفت: "ما امیدواریم که آنها به ما هشدار دهند تا ما آماده باشیم تا از پرسنل خود نه تنها نظامی بلکه دیپلماتیک در سراسر منطقه محافظت کنیم. "

این مقام مسئول با ابراز اطمینان از اینکه اگر اسرائیل از اقدام نظامی خودداری کند، تنش‌ها کاهش یافته و به وضعیت نسبتا آرام باز می‌گردد، تاکید کرد که هرگونه تشدید بیشتر ممکن است به عواقب ناگواری منجر شود.

این مقام گفت: «اگر اسرائیل پاسخی ندهد، آمریکا مطمئن است که تنش زدایی صورت خواهد گرفت». اما هر حرکت اضافی اکنون یک سری احتمالات دیگر را باز می‌کند که برخی از آنها کاملاً ترسناک هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • ان‌بی‌سی: انتظار آمریکا از پاسخ اسرائیل، حمله‌ای محدود در خارج از ایران است
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • دیپلمات آمریکایی ادعاها درباره نقش ایران را در منطقه تکرار کرد
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • تولید 21 هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • نظامی آمریکایی:‌حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود!
  • قاضی آمریکایی شکایت‌ها علیه «حفتر» را رد کرد