Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دستیار صوتی آمازون موسوم به الکسا با استفاده از توانایی‌های جدید قادر است علاوه بر هماهنگی و برقراری ارتباط با دستگاه‌های خانواده اکو، با سایر دستگاه‌های این شرکت نیز همکاری کند. مهندسان آمازون از سال گذشته میلادی در فکر راه‌اندازی سیستمی جدید و ارتقاء ویژگی‌های الکسا برای برقراری ارتباطات بیشتر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کدام دستیار صوتی هوشمند مخاطبان بیشتری دارد؟

آغاز این حرکت از زمان عرضه بلندگوهای هوشمند Sonos بود و درست بعد از تولید این بلندگوها آمازون به فکر گسترش عمکلرد دستیار صوتی خود افتاد. در حال حاضر تمامی دستگاه‌های خانواده اکو آمازون مانند  Echo Dot، Echo Show و  Echo Sport با کیفیتی بسیار ایده‌ال با الکسا همکاری می‌کنند و ضمن برقراری ارتباط با شبکه اینترنت خانگی، پیام‌های صوتی را دریافت و ارسال می‌کنند.

آمازون هنوز به صورت کامل برنامه‌های جدید الکسا را پیاده سازی نکرده است زیرا امکان برقراری ارتباط بین این دستیار صوتی با دستگاه‌های مختلف نیازمند کسب مجوزهایی است و باید مطابق با استاندارهای جهانی عمل شود. آمازون پس از کسب تمامی مجوزها به مراحل آزمایش و تست دستگاه‌های مختلف ساخت خود را ادامه می‌دهد تا بعد از کسب بهترین نتیجه در کارایی این محصولات هوشمند را به دست مشتریان برساند.

 دستگاه‌هایی مانند سرویس Fire tv و بلندگوهای Sonos و حتی حساب کاربری فیسبوک با دستیار صوتی آمازون هماهنگ می‌شوند و سرویس‌‍های بسیار پیشرفته‌تر و قابل قبول‌تری نسبت به گذشته را ارائه می‌دهند. به طور حتم پیگیری چنین اقداماتی از سوی آمازون در راستای اهداف بلند این شرکت برای کسب مشتریان بیشتر و رقابت پرقدرت‌تر با غول‌های فناوری در جهان است.

در حال حاضر دستیارهای صوتی هوشمندی مانند الکسا، کورتانا، دستیار هوشمند گوگل و سیری از پرطرفدارترین و پیشرفته‌تریت فناوری‌های جهان محسوب می‌شوند و با توجه به نقش پر رنگ این فناوری در آینده انسان‌ها شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری‌های بسیار گسترده‌ای را در این حوزه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

قابلیت‌های ارتباطی آمازون ارتقا می‌یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ضرورت داشت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: برای به حداقل رساندن خسارت احتمالی بارش‌های پیش رو به شهروندان و زیرساخت‌ها شهری، هماهنگی بین بخشی برای هم پوشانی خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه و سوابق مدیران در سال‌های گذشته نسبت به حوادث احتمالی برنامه ریزی انجام و کشیک‌هایی برای آمادگی دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی برای ۴۸ ساعت آینده در نظر گرفته شده است.

مدرسی خاطر نشان کرد: با تشریح خدماتی که لازم است رقم بخورد و با ظرفیت دستگاه‌هایی که وجود دارد، ان شاء الله شاهد بارش‌های پرخیر و برکت و بدون حادثه باشیم. 

تعطیلی تمامی کمپ‌های کویرنوردی و دیگر تفرجگاه‌های خارج از شهر که در مسیر احتمالی سیلاب است و اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی به دامداران و کشاورزان برای آمادگی و مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی