Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل هواشناسی مازندران با صدور اخطاریه‌ای از کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما همراه با رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدیدی با سرعت 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت در ارتفاعات استان از فردا خبر داد. به گزارش بلاغ، اداره کل هواشناسی مازندران با صدور اخطاریه‌ای از کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در ارتفاعات استان از روز دوشنبه 6 خردادماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، در این اخطاریه علاوه بر کاهش دما طی 24 ساعت آینده، اعلام شده است که رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد نسبتا شدیدی با سرعت 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت، هوای استان را تغییر خواهد داد.

گفتنی است در بخش پایانی این اخطاریه آمده است: طی این مدت، بارش‌های رگباری در کوتاه مدت منجر به جاری شدن روان آب و سیلاب ناگهانی به‌صورت محلی و نقطه‌ای به‌ویژه در کوهپایه‌ها و ارتفاعات استان خواهد شد.

شایان ذکر است اداره کل هواشناسی از شهروندان و مسافران خواست تا با توجه به شرایط آب و هوایی طی روزهای آتی از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق عبور سیلاب خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت باد به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق دریایی، ۲۶ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد با اشاره به ناپایداری دریایی در مناطق خلیج فارس گفت: امروز با وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب غربی تا شمال غربی مناطق دریایی استان مواج خواهد شد.

وی افزود:  توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناور‌ها در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد گفت: در آسمان استان نیز گذر ابر پیش بینی می‌شود و در بعدازظهر، وقوع رگبار پراکنده باران در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از دوشنبه با افزایش باد‌های جنوب شرقی، دریا مواج خواهد شد و با نفوذ و فعالیت سامانه‌ای بارشی، برای استان آسمان ابری و بتدریج رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای مورد انتظار است و این شرایط تا پنجشنبه ۳۰ فروردین تداوم خواهد داشت.

حمزه نژاد گفت: بارش‌های این سامانه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته، قابل ملاحظه خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی خواهد شد و توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در بستر و مجاورت رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی امروز و فردا نوسان دمایی تغییرات چندانی نخواهد داشت و اواسط هفته، کاهش دمای بیشینه ۳ تا ۶ درجه سلسیوس مورد انتظار است.

دیگر خبرها

  • هشدار لغزندگی در جاده‌های ۷ استان
  • هشدار لغزندگی جاده‌ها برای ۷ استان به دنبال سامانه بارشی تا فردا
  • بارش شدید باران از فردا نیمه جنوبی استان فارس را فرا می‌گیرد
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • کلاهبرداری فیشینگ تحت عنوان اخطاریه کشف حجاب
  • مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • دومین وضعیت قرمز جوی در سال ۱۴۰۳ / این استان ها منتظر سیل باشند
  • افزایش سرعت باد به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت در مناطق دریایی، ۲۶ فروردین
  • ببینید تصاویر و فیلم از بارش شدید باران و تگرگ در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصاویر و فیلم از بارش شدید باران و تگرگ در جنوب سیستان و بلوچستان