Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر کرج گفت: اسنادی که شورا از شهرداری درباره کمک به موسسات دریافت می‌کند باید مشخص و شفاف باشد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عباس زارع ظهر امروز در جلسه شورای شهر که در صحن علنی شورا برگزار شد، اظهار داشت: قرار گرفتن  خط مترو به عنوان مرز میان کرج و فردیس درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این تقسیم بندی منطقه 2 شهر کرج به دو قسمت تقسیم می‌شود، افزود: در جلسه که برای این کار  تشکیل شده نماینده ای از شهرداری کرج دعوت نشده و این تقسیم بندی درست نیست.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه پیش از این قسمت جنوبی رودخانه کرج به عنوان مرز بین دو شهر در نظر بوده است  که در آن بخشی از سرحد آباد به کرج اختصاص پیدا می‌کرد و  متاسفانه با تصمیم گیری جدید بخشی از شهرک بنفشه نیز به فردیس اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: باید پیگیری ویژه در ارتباط با اجرای اصلاحات صورت گیرد.

 در این جلسه منصور وحیدی عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه وزارت کشور آیین نامه مشخص برای استفاده از اعتبارات ماده 17 به شهرداری‌ها ارایه داده است، عنوان کرد: ما برای کارهای سطحی بارها مجوز داده ایم در حالی که برای کمک به مدارس کودکان استثنایی ماه‌ها است اقداماتی انجام نشده است.

950 حلقه لاستیک خودروی سبک بین تاکسی‌داران و وانت‌داران کرج توزیع می‌شود‌دادستان کرج دستور پلمب واحد‌های صنفی مشاور املاک بدون پروانه کسب را صادر کردامام‌جمعه کرج: توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست

وی با بیان اینکه شناسایی موارد نیازمند این پرداخت‌ها برعهده سازمان فرهنگی شهرداری است، گفت: اسنادی که شورا از شهرداری درباره کمک به موسسات دریافت می‌کند باید مشخص و شفاف باشد.

محمدحسین خلیلی اردکانی دیگر عضو شورای شهر کرج نیز در این رابطه بیان کرد: هرچه این کارها ضابطه مند و قانون‌مند باشد بهتر است و تصمیمات اگر توسط یک کمیته ویژه انجام شود بهتر و قابل اجراتر است.

در این جلسه با توجه به اهمیت این امر بنا شد موضوع در کمیسیون مربوطه مورد برررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R41451/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئول راهبری تشکل های مردمی