Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهران صفری، فرماندار پلدشت، ظهر امروز، ۵ خرداد ماه، در اولین جلسه مجمع مشورتی زنان این شهرستان اظهار کرد: بانوان به‌عنوان نیمی از جامعه کشور، باید در تمامی عرصه‌ها مشارکت و نقش‌آفرین باشند.
وی بر لزوم توجه جدی به نهاد خانواده و تهاجمات فرهنگی غرب اشاره کرد و افزود: خانواده به‌عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه می‌تواند با انتقال ارزش‌های والای اسلامی و ملی به جامعه، در مقابل اینگونه تهاجمات که موجب تهدید ساختارها می‌شود، ایستاده و با آنها مقابله بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار پلدشت از اعضای مجمع خواست برای توسعه برنامه‌های بانوان شهرستان یک برنامه جامع تدوین نموده و مسائل و مشکلات را از طریق مجمع زنان شهرستان پیگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رشد همه‌جانبه جوامع، نیازمند توسعه متوازن در تمامی زمینه‌ها بوده و در شرایط امروزی جامعه نیاز به همفکری و حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف دارد.
صفری با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید، استفاده از ظرفیت بانوان در حوزه‌های مدیریتی براساس شایسته‌سالاری و به دور از نگاه جنسیتی است، تاکید کرد: بانوان ما باید در جهت احقاق حقوق خود و داشتن بینش سیاسی لازم اهتمام جدی داشته باشند و با ارائه نظرات و پیشنهادات کارشناسی، مسئولین را در اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی همراهی نمایند.
فرماندار پلدشت با تأکید بر اینکه اعضای این مجمع باید به‌عنوان پل ارتباطی ما با جامعه و در کنار سایر انجمن‌های مردم‌نهاد قرار بگیرند و تصمیمات کاربردی را در حوزه‌های مختلف اتخاذ و آنها را به مسئولین و اعضای شورای اداری انتقال دهند، بیان کرد: این مجمع ظرفیت بسیار مناسبی برای احصاء مسائل و مشکلات جامعه بانوان است تا چشم‌انداز مناسبی برای آن درنظر گرفته شود.
شایان ذکر است، در پایان این جلسه انتخابات هیئت رئیسه مجمع برگزار گردید و ۵ نفر از اعضا به‌عنوان عضو هیئت رئیسه مجمع انتخاب شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فرماندار پلدشت پلدشت زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت موسی غضنفرآبادی در تشریح نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی مواد ارجاعی طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز خبر داد و گفت: اصلاحاتی در مواد ۲، ۳ و ۵ این طرح انجام و به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس یکی از مصوبات؛ مرتکبین قاچاق سلاح سرد جنگی به حبس درجه ۶ و جزای نقدی به میزان ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح و سلاح شکاری یا مهمات آن به حبس درجه ۵ و جزای نقدی ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح محکوم می‌شوند و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم به عنوان مرجع ارزش گذاری قیمت و ارزش روز سلاح، مهمات یا قطعات موثر موضوع این قانون تعیین شد.
این نماینده مجلس یازدهم افزود: همچنین میزان مجازات حبس سلاح گرم سبک غیرخودکار حبس درجه ۴ و جزای نقدی ۵ تا ۷ برابر ارزش روز آن سلاح و میزان مجازات حبس سلاح گرم سبک خودکار، مهمات یا قطعات موثر آنها حبس درجه سه و سلاح گرم سنگین یا نیمه سنگین و مهمات یا قطعات موثر آن هم شامل حبس درجه ۲ خواهد بود و اگر هر کدام از این جرائم تکرار شود مجازات‌ها یک درجه تشدید خواهد شد.
غضنفرآبادی یادآور شد: بر اساس ماده ۳ این طرح؛ نگهداری، پنهان کردن، خریداری یا معامله سلاح چه در فضای مجازی یا غیرمجازی جرم انگاری شد و بر این اساس مرتکبین نگهداری، پنهان کردن و ... سلاح سرد جنگی به حبس درجه ۷، سلاح شکاری به حبس درجه ۶ و سلاح گرم سبک غیرخودکار به حبس درجه ۵ و سلاح گرم سبک خودکار به حبس درجه ۴ و سلاح گرم نیمه سنگین و سنگین، مهمات و قطعات موثر آن به حبس درجه ۳ محکوم می‌شوند و هر شخصی هم در مورد قاچاق و حمل و نگهداری، خرید و فروش و ساخت ومتصل کردن قطعات در فضای مجازی اقدام کند به مجازات حبس درجه ۶ محکوم می‌شود.

دیگر خبرها

  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • هفتاد و سومین صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی استان بوشهر ایجادشد
  • نقش و اهمیت بانوان در سینمای ایران
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • مرتکبان خرید و فروش سلاح در فضای مجازی با حبس روبرو می‌شوند
  • بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • دیدار خاتمی و موسوی خوئینی ها با کروبی و کلید خوردن انشعاب /واکنش امام خمینی به تشکیل مجمع روحانیون مبارز چه بود؟