Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@18:37:13 GMT

نقش اثرگذار سپاه در منطقه وجهان برکسی پوشیده نیست

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۳۷۷۱

نقش اثرگذار سپاه در منطقه وجهان برکسی پوشیده نیست

استاندار زنجان به نقش اثرگذار سپاه در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: تروریستی خواند سپاه از سوی آمریکا بیانگر هراس دشمنان از ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فتح‎‌الله حقیقی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان زنجان با تبریک سوم خرداد، سالروز آزادی خرمشهر اظهار کرد: سپاه پاسداران همواره به عنوان یکی از نیروهای موثر انقلاب موجب اتحاد و انسجام در کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان با یادآوری اینکه نیروهای مسلح همواره در دفاع از کشور پیشرو هستند، خاطرنشان کرد: سپاه در طول 40 سال از عمر بابرکت نظام همواره مدافع نظام و انقلاب بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا با دیوانگی سپاه را تروریسم خوانده است، گفت: ترامپ به خوبی می داند نمی تواند سیستم قانونی یک کشور را تروریسم خواند و آنچه ترامپ به سپاه لقب داده، برازنده خود است.

 

استاندار زنجان به نقش اثرگذار سپاه در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: طرح چنین موضوعی از سوی آمریکا بیانگر هراس دشمنان از ایران است.

 

وی به تهدیدات و توطئه های آمریکا و استکبار جهانی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره گرد و گفت: این انقلاب برای پیروزی 230 هزار شهید، بیش از 500 هزار جانباز و 42 هزار آزاده تقدیم کرده است.

 

استاندار زنجان بر ضرورت قدردانی از حماسه سازان دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: در زمانی که بازپس گیری خرمشهر از سوی کارشناسان نظامی غیرممکن بود، رزمندگان با ایثار و از خودگذشتگی، خاک کشور را پس گرفتند.

 

حقیقی با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی در کشور گفت: این وضعیت باعث نمی شود تا به دشمن اجازه سوء استفاده از وضعیت موجود را داد.

 

وی با تاکید بر اینکه رمز پیروزی کشور وحدت، اتحاد و همدلی است، خاطرنشان کرد: این مولفه ها در سایه رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، موجب هراس دشمن از ایران شده است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر نماز جمعه ماه رمضان خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر قرآن کریم ماه مبارک رمضان صبحگاه مشترک صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

به گزارش «نماینده»، شهریار حیدری حمله موشکی سپاه به اراضی اشغالی را اقدامی استراتژیک و قانونی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان مناسب، پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد که توان نظامی خود را برای کشتار مردم بی گناه استفاده می کرد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دانشمندان و بزرگان نظام ما در چارچوب خودساخته اسرائیل ترور شده و به شهادت رسیدند، عنوان کرد: آنها تصور می کردند ایران قدرت پاسخگویی و حمله به رژیم صهیونیستی را نداشته و گنبد آهنین و حمایت آمریکا مانع از هرگونه خسارت و آسیبی به آنها می شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که در نهایت پاسخ جمهوری اسلامی باعث شد معادلات استراتژیک و ذهنی هم‌پیمانان آمریکا کاملا تغییر کرده و بفهمند جمهوری اسلامی هر زمانی که اراده کند، می تواند پاسخ درخوری در زمان و مکان مناسب به متعرضان بدهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه بالاخره یک کشور توانست مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بایستد، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها هرکجا و در هر موقعیتی که قرار می گرفتند اقدام به ترور می کردند اما امروز معادلات تغییر کرده و اقدام بسیار شجاعانه و مقتدرانه سپاه و سایر نیروهای مسلح قطع یقین توانست تمام معادلات دشمنان در منطقه را بر هم بزند

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • ایران در حوزه دفاعی خودکفا شده است
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند