Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد میرعلایی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا درباره آخرین وضعیت جسمی جمال شورجه اظهار کرد: با لطف و عنایت خداوند، حال جمال شورجه رو به بهبودی است و دکتر معالج وی اعلام کرده که وی به زودی می‌تواند به محل کارش بازگردد.
وی افزود: از تمام هموطنان می‌خواهم که در شب‌های قدر فیلمسازان و خادمانی که عمر خود را صرف اشاعه مفاهیم قرآنی کرده‌اند را فراموش نکنند، چراکه افرادی نظیر جمال شورجه عمر خود را صرف تبلیغ و اشاعه مفاهیمی قرآنی کرده‌اند، برای همین وجوشان برای سینما برکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال شورجه متولد ۲۲ بهمن ۱۳۳۳ در زنجان، کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران است با دستیاری شروع به کار کرد و حالا از کارگردان‌های سینمای ایران است. با وقوع انقلاب اسلامی و تعطیلی دانشگاه از طرف انجمن اسلامی برای تحصیل در رشته سینما به مرکز اسلامی فیلمسازی تلویزیون رفت تا اینکه دانشگاه باز شد و ادامه تحصیل داد. در سال ۱۳۵۹ وقتی ۲۳ ساله بود با شروع جنگ ایران و عراق با حکم مأموریت حوزه هنری به جبهه رفت تا اتفاقات آنجا را مستند و ضبط کند. فعالیت فیلمسازی خود را بصورت جدی از سال ۱۳۶۳ وقتی ۳۰ سال بود با دستیاری کارگردان در فیلم «زندان دوله تو» شروع کرد سپس سال ۶۵ با فیلم «پرواز در شب» طراح صحنه را نیز تجربه کرد. بعد از سال‌ها تجربه دستیاری سال ۱۳۶۷ وقتی ۳۴ ساله بود اولین فیلم خود بنام«روزنه را ساخت و سال ۱۳۶۸ نیز با نوشتن فیلمنامه «شب دهم» در این عرصه عرض اندام کرد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا عکس شورجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • سیل در روستای ده‌جمال بهاباد
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها