Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقوی حسینی با بیان اینکه ملت ایران همواره قربانی تروریسم بوده است، گفت: آمریکایی ها خودشان می دانند که جرات انجام اقدام نظامی علیه ایران را ندارند.

«سید حسین نقوی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان ترامپ مبنی بر تروریست خواندن ملت ایران گفت: تروریست ترامپ و تیم دولتی اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتن مردم سوریه، عراق، بحرین، یمن و افغانستان به دست ترامپ و ایادی او صورت گرفته است و به اعتقاد ما ترامپ باید به عنوان یک جنایتکار حقوق بشری در محاکم بین المللی محاکمه شود.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ روی هیتلر را سفید کرده است، اظهار داشت: در حال حاضر اسلحه آمریکایی هاست که در دست داعش و عربستان است و آنها مردم یمن و سوریه را به خاک و خون می کشند. دولت بحرین آزادی خواهان را با اسلحه آمریکایی ها می کشد و اسلحه آمریکایی هاست که در افغانستان در دست تروریست ها مردم افغان را به خاک و خون می کشاند.

 

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران همواره قربانی تروریسم بوده اند، قربانی تروریسمی که همواره آمریکایی ها برنامه ریز آن بودند و در واقع امروز همین تروریست ها در دامن آمریکا هستند.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی ها می دانند که نباید علیه ملت ایران اقدام نظامی انجام دهند و در موقعیتی نیز نیستند که بخواهند اقدام نظامی صورت دهند، بنابراین این رفتار سیاست چماق و هویج برای خسته کردن ملت ایران و تفرقه در بین آنان است.

 

نقوی حسینی تصریح کرد: آمریکا همواره با ایجاد تفرقه در بین ملت ها حکمرانی کرده است و فکر می کند می تواند در ایران نیز با این سیاست موفق شود. هدف آنها جنگ روانی است و الا آنها نه جرات اقدام نظامی علیه ایران را دارند و نه اهل مذاکره هستند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ما با هوشیاری در طول چهل سال گذشته اقدامات آمریکاییان را رصد کرده اند و در حال حاضر و شرایط فعلی نیز با هوشیاری در مقابل توطئه های آمریکا و ترامپ می ایستند./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان نماز جمعه ماه رمضان مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر قرآن کریم ماه مبارک رمضان نقوی حسینی مبارزه با تروریسم تروریسم مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین توسط پلیس این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی تصریح کرد: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین نوشت: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیرو‌های پلیس انجامید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند