Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@15:46:44 GMT

700 مسجد میزبان شب زنده‌داران تبریزی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۱۱۶

700 مسجد میزبان شب زنده‌داران تبریزی

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به فضایل و برکات شب‌های قدر، گفت: بیش از 700 مسجد تبریز و تمامی مساجد فعال استان میزبان شب زنده داران در شب‌های قدر هستند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در تمامی مساجد فعال استان، اظهار کرد: مصلی امام خمینی(ره)، مسجد جامع تبریز، مسجد سالار شهیدان، مسجد الصادق(ع) ولیعصر، مسجد امام خمینی(ره) خطیب، مسجد امام حسین(ع) قراملک، مسجد نور و قدس یاغچیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله مساجدی هستند که میزبان مردم متدین و شب زنده دار تبریز خواهند بود.
حجت‌الاسلام حسینی، با بیان این‌که مراسم احیای شب‌های قدر طی روزهای 21 و 23 رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء(بعد از ساعت 22) شروع می‌شود، گفت: شاخص‌ترین برنامه نیز در شب بیست‌ویکم رمضان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده و آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران سخنران مراسم خواهند بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خاتمه خاطرنشان کرد: حضور مردم و به ویژه قشر جوان در مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان، در مساجد استان چشمگیر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام حسینی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم مطهر شاهچراغ (ع) امشب میزبان شب زنده داران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، روابط عمومی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام گفت: امشب و در شب‌های نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم احیا از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه با تلاوت کلام الله مجید در شبستان امام خمینی آغاز می‌شود و با قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی مذهبی و قرائت دعای ابوحمزه ثمالی ادامه می‌یابد. پایان بخش برنامه‌های لیالی قدر، مراسم قرائت دعای قرآن خواهد بود.
امیرعباس حقیقی‌نیک افزود: امشب و در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، پس از تلاوت کلام الله مجید توسط کربلایی حسین پرندک، دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه توسط مداحان اهل‌بیت علیهم السلام؛ حاج حسن جوکار و سید حسین فتح الهی قرائت می‌شود.
مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام ادامه داد: از ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه، حجت الاسلام خورشیدی به ایراد سخن می‌پردازد و حاج مهدی منصوری از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد، دعای ابوحمزه ثمالی و از ساعت ۱ و ۴۵ دقیقه دعای قرآن را قرائت می‌کند.

دیگر خبرها

  • مراسم‌های شاخص شب قدر در خمینی‌شهر اعلام شد
  • حرم مطهر شاهچراغ (ع) امشب میزبان شب زنده‌داران می‌شود
  • حرم عبدالعظیم(ع) میزبان شب زنده داران لیالی قدر
  • حرم مطهر شاهچراغ (ع) امشب میزبان شب زنده داران
  • محل استقرار شب زنده داران شب‌های قدر در حرم بانوی کرامت اعلام شد
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • افطاری جمعی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز با استاندار آذربایجان شرقی
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر