Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:27:12 GMT

بزرگترین مجتمع آبرسانی مازندران دارای ردیف بودجه شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۱۲۹

بزرگترین مجتمع آبرسانی مازندران دارای ردیف بودجه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم یخکشی با اشاره به ۹ مجتمع آبرسانی به شهرها و روستاهای استان مازندران در طرح جامع آب شرب استان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و عنایت دولت طرح آبرسانی به شهرستان‌های آمل، محمودآباد، نور، فریدونکنار با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر دارای ردیف اجرایی شد که امیدواریم با تخصیص اعتبار مناسب و همچنین انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن را شروع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یخکشی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ اتفاقات خوبی برای بودجه استان بخصوص در بخش آب رقم خورده است افزود: برای اولین بار آب بندان ها و سردهنه های زراعی سه استان شمالی کشور در ردیف متفرقه بودجه دارای ردیف شده اند که این امر قطعاً خدمات تقسیم و توزیع آب در مزارع شالیزاری را در استان‌های شمالی ارتقا و بهبود خواهد بخشید.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران با اشاره به ضرورت احداث سدهای کسیلیان و زارم رود و توجه آن در بودجه سال ۹۸ گفت: اگر سدهای زارم رود و کسیلیان وجود داشت قطعاً ما خساراتی ناشی از سیل در حوضه تالار و تجن نداشتیم.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران در پایان تجهیز منابع و درآمد مالی را برای صنعت آب و برق استان مهم برشمرد و گفت: منابع بسیار مغفول شده‌ای در استان وجود دارد که باید شناسایی شود و نقاط ضعف درآمدی استان بخصوص در بخش آب و برق نیز باید برطرف شود و باید تلاش کنیم موانع موجود برای تجهیز منابع مالی در استان برطرف شود تا شاهد تحول جدی در استان بویژه در بخش‌های زیربنایی آب و برق باشیم.

کد خبر 4626575

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای مازندران آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی