Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وضعیت سامانه بارشی در این استان گفت: احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این استان وجود دارد. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

ایرج مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان ، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و فعالیت سامانه بارشی در این استان گفت: این سامانه تا روز جمعه در آسمان این استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید برای برخی از نقاط استان سمنان پیش‌بینی می‌شود افزود: نواحی شمالی شرقی و بخش‌هایی از مرکز درگیر این سامانه بارشی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه تندباد از دیگر پدیده‌های جوی در آسمان استان سمنان است افزود: گردوخاک و افزایش غلظت غبار نیز برای برخی از نقاط استان سمنان پیش‌بینی می‌شود.

طرح جامع سیلاب در یزد اجرا می‌شود550 نفر حادثه‌دیده از سیلاب در خراسان‌جنوبی امدادرسانی شدند/ 11 نفر از مرگ حتمی نجات یافتندهشدار مدیریت بحران؛ تدبیری برای وقوع سیلاب‌های احتمالی در قم شود

مصطفوی با بیان اینکه عمده بارش‌ها به‌صورت رگباری است خاطرنشان کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی از نقاط استان سمنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید برای برخی نقاط مستعد استان سمنان پیش‌بینی می‌شود خاطرنشان کرد: برای رعدوبرق و تگرگ و خسارات احتمالی ناشی از این پدیده‌های جوی باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی سبب کاهش محسوس دما در آسمان این است می‌‌شود خاطرنشان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود و از روز سه‌شنبه تا پایان هفته دمای هوا تا 6 درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پی بارندگی های اخیر موجی ازشکرگزاری و شادمانی  بین مردم  استان ایجاد شد و برخی رودخانه های خروشان و بندهای خاکی سرریز کرد و ورودی برخی سدهای استان هم نظیر سد نسای بم به پنج برابر افزایش یافت.
اما با خروج سامانه بارشی ، هوای استان سردتر می شود  و احتمال سرمازدگی محصولات وجود دارد. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندار کرمان از همکاری دستگاه‌ها در تامین زیر ساختها و همچنین ادارات کل جنوب استان برای مقابله با سیل قدردانی کرد.
آقای فداکار همچنین با اشاره به حضور بسیج، ارتش و گروههای جهادی در مناطق در معرض سیل گفت اطلاع رسانی به موقع و جامع رسانه استانی هم باعث شد مردم با آگاهی از شرايط ، همکاری کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


با خروج سامانه بارشی ، هوای استان کرمان سردتر می شود  و احتمال سرمازدگی محصولات وجود دارد. 
               

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس
  • هشدار زرد تندباد و خیزش گردوخاک در خوزستان
  • تداوم شدت ناپایداری‌های همرفتی همراه با رگبار و تندباد در اصفهان / هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ازپُرآبی رودخانه‌های خشکیده تا سرریز شدن بند‌های خاکی کرمان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه