Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@13:27:25 GMT

۷۰۰ مسجد؛ میزبان شب زنده‌داران تبریزی

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۱۹۸

۷۰۰ مسجد؛ میزبان شب زنده‌داران تبریزی

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به فضایل و برکات شب‌های قدر، گفت: بیش از 700 مسجد تبریز و تمامی مساجد فعال استان میزبان شب زنده‌داران در شب‌های قدر هستند.
وی با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در تمامی مساجد فعال استان، اظهار کرد: مصلی امام خمینی(ره)، مسجد جامع تبریز، مسجد سالار شهیدان، مسجد الصادق(ع) ولیعصر، مسجد امام خمینی(ره) خطیب، مسجد امام حسین(ع) قراملک، مسجد نور و قدس یاغچیان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله مساجدی هستند که میزبان مردم متدین و شب زنده دار تبریز خواهند بود.
حجت‌الاسلام حسینی، با بیان این‌که مراسم احیای شب‌های قدر طی روزهای 21 و 23 رمضان همزمان با نماز مغرب و عشاء(بعد از ساعت 22) شروع می‌شود، گفت: شاخص‌ترین برنامه نیز در شب بیست‌ویکم رمضان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شده و آیت‌الله سید احمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران سخنران مراسم خواهند بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در خاتمه خاطرنشان کرد: حضور مردم و به ویژه قشر جوان در مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان، در مساجد استان چشمگیر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حجت الاسلام حسینی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با اشاره به راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور در اسفند سال گذشته گفت: این مرکز با هدف سهولت در ارتباط دوسویه با فعالان مسجدی، رسیدگی به درخواست‌ها، مدیریت یکپارچه تماس‌ها و ... راه اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام قاسم سمیری، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور با هدف سهولت در ارتباط دوسویه با فعالان مسجدی، رسیدگی به درخواست‌ها، مدیریت یکپارچه تماس‌ها و ارائه مشاوره‌های فرهنگی و هنری در حوزه مسجد با سرشماره 0218940 راه‌اندازی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، افزود: مرکز تماس یکی از روش‌های برقراری ارتباط توسط عموم مردم اعم از مجاورین و زائرین با متولیان و موثرین مساجد کشور است، لذا این مهم تنها در صورتی حاصل می‌شود که مخاطبان از خدمات ارائه شده از سوی سازمان ذیربط رضایت داشته و اطمینان حاصل کنند که بخش، سازمان یا حتی شخص ارائه‌کننده خدمات منطبق با نیاز آنها قابلیت سرویس‌دهی را دارا بوده و در صورت هرگونه سؤال، پیشنهاد و انتقاد می‌تواند در آسان‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کند.

وی اضافه کرد: دریافت انتقادات و پیشنهادات، پاسخگویی به موقع و در کمترین زمان ممکن و حل مسائل مطرح شده از سوی اقشار مختلف و اصحاب مسجد به همراه ارتقای سطح خدمات قابل ارائه از وضع موجود به وضع مطلوب بخشی از اهدافی است که در مرکز تماس اتفاق خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام سمیری، تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز سهولت در ارتباط دو سویه و پاسخ دهی سریع به فعالان مسجدی و عموم مردم، پیگیری حل مسائل مطرح شده در کمترین زمان ممکن به صورت هدفمند، ارتقای سطح خدمات ارائه شده از وضع موجود به وضع مطلوب، راهنمایی مخاطبین جهت آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های مساجد پیرامونی خود، نظارت دو سویه از مسجد تا مرکز و بالعکس و بهبود تجربه، اعتماد و افزایش رضایتمندی مخاطبین است.

وی از جمله مزیت‌های این مرکز را تقویت ارتباطات بین بخشی و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با فعالان مسجدی، استانداردسازی نظام رسیدگی به انتقادات و شکایات، پیشنهادات و حل مشکالت مطرح شده از سوی مخاطبین، توجه مضاعف به پاسخگویی در مقابل مطالبات مخاطبین از طریق استقرار فرآیندهای آسان و غیرپیچیده (رعایت امانت، سرعت و دقت در پاسخگویی)  نظارت مستمر و چند بعدی و ضبط و ذخیره مکالمات انجام شده جهت تحلیل و بررسی دانست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان، رویکردهای این مرکز را آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی، انگیزه‌بخشی، تحول‌آفرینی، اثربخشی و اعتمادسازی عنوان کرد و ادامه داد: از جمله خدمات مرکز می‌توان به پاسخگویی برخط، رسیدگی به درخواست‌ها و نیازها، ایجاد حس اعتماد و بهبود تجربه، مدیریت یکپارچه و هوشمند تماس‌های دریافتی، یکپارچه‌سازی با سامانه بچه‌های مسجد، ارائه مشاوره‌های فرهنگی، هنری، تربیتی و محتوایی، مدیریت و نظارت متمرکز و ارائه گزارش های متنوع است.

وی با بیان اینکه مخاطبان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی، سامانه پیامکی و سامانه بچه‌های مسجد با این مرکز ارتباط بگیرند، گفت: سامانه تلفنی 8940-021 به عنوان شماره واحد برای مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور شناخته می‌شود، همچنین با این سرشماره پاسخگوی 30 تماس همزمان بوده و تماس‌های ورودی بی پاسخ نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام سمیری اظهار داشت: همچنین از طریق سامانه پیامکی 50008940 می‌توان علاوه بر دریافت انتقادات و پیشنهادات، امکان ارسال کد پیگیری برای موضوع مطروحه جهت اطلاع مخاطب از میزان مرتفع شدن مسئله و سایر اطلاعات مورد نیاز در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد و بر اساس این خدمت امکان ارتباط دو سویه به صورت پیامک با سر شماره 50008940 را برای مخاطبین فراهم می‌کند.

وی یاد آور شد: از طریق سامانه بچه‌های مسجد نیز امکان ارسال شکایات، انتقادها و پیشنهادها از طریق مرکز رسیدگی به شکایات که در کارتابل‌های اختصاصی اعضا و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری فراهم بوده و می‌توانند با ثبت درخواست خود با مرکز تماس در ارتباط باشند؛ همچنین امکان ارسال فرم درخواست‌ها از طریق صفحه اصلی سامانه بچه های مسجد برای عموم مردم نیز فراهم است. 

انتهای پیام/735

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند