Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد رضوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شاهرود با اشاره به اعزام گروه جهادی پزشکی به محلات اسلامی اظهار کرد: به همت بسیج جامعه پزشکی شاهرود اکیپ بهداشتی و درمانی به محله‌های اسلامی شهرک ولیعصر (عج)، محله مهدیه و محله قائمیه اعزام شد.
وی افزود: ویزیت پزشک عمومی ۴۰ نفر، ۵ نفر ارجاع به آزمایشگاه درمانگاه رضوی، ۲ نفر ارجاع به دندانپزشکی رضوی، ۱ نفر ارجاع به پزشک ارتوپدی، ۱ نفر ارجاع به پزشک جراح عمومی و تعداد ۴۰ عدد نسخه دارویی برای مراجعه کنندگان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر دوشنبه در خصوص حضور در جمع معتمدین «شهرک فجر» که با همراهی سید محمد زاهدی، حجت الاسلام بابایی پناه دبیر طرح حکمرانی محله محوری ورامین، نظری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، و دیگر اعضا در مسجد امام رضا این محله و به منظور بررسی میدانی اجرای طرح حکمرانی محله محوری در شهرستان، برگزار شد، گفت: با توجه به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات، طرح حکمرانی محله محوری با نگاه حل مسائل و مشکلات محلات شهرستان ورامین با حضور و نقش آفرینی خود مردم طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح تمام موارد به عهده مردم است و مسؤولین پا به پای مردم برای حل مشکلات یاری می‌دهند.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به نقش مساجد در این طرح گفت: مرکزیت این طرح در محلات هدف در شهرستان ورامین مساجد است و باید مسجد همانند سال‌های اول انقلاب به عنوان یک مرکز برای رفع همه نیازهای فرهنگی اجتماعی محلات شناخته شود و در این مسیر حضور مردم و همراهی با امام جماعت بسیار مهم است.

درویشی در پایان گفت: «شهرک فجر» یکی از ۷ محله هدف برگزاری طرح حکمرانی محله محوری در ورامین است که از ابتدای اجرای این طرح در این محل تاکنون اقدامات مؤثر و خوبی در جهت مشارکت مردم برای حل مشکلات توسط خود آنها صورت پذیرفته و این حرکت تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085407

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به حج عمره اعزام شدند
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • امشب اولین گروه پزشکان حج و زیارت عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ایتالیا کمبود پزشک را از خارج جبران می‌کند
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب