Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی از پیشرفت ۹۲ درصدی آزادراه همت-کرج خبر داد و گفت: با تزریق منابع مالی، ۸ درصد باقیمانده تا پایان تابستان تکمیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «خیرالله خادمی» از پروژه احداث آزادراه همت-کرج بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در باره این پروژه اظهار کرد: آزادراه همت-کرج به طول ۱۴.۵ کیلومتر همین از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی برخوردار است و امیدواریم با تزریق منابع مالی مورد نیاز، ۸ درصد باقیمانده تا پایان تابستان ۹۸ تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

 

وی افزود: در بازدید امروز، فعالیت تمام جبهه‌های کاری مشهود بود و طی چند ماه اخیر، تحول خوبی در این پروژه آزادراهی ایجاد شده است.

 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مسکونی و تجاری بودن زمین‌های عبوری آزادراه همت- کرج به منظور تملک اراضی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه‌ای هستیم.

 

به منظور رفع مشکلات ترافیکی استان البرز و همچنین محور‌های مواصلاتی به استان‌های غربی کشور برنامه‌های ویژه‌ای از سوی شرکت ساخت و توسعه در نظر گرفته شده است.

 

خادمی با بیان اینکه «تکمیل و بهره‌برداری از آزادراه همت-کرج ۳۵ درصد ترافیک ورودی به شهر تهران به این جاده منتقل می‌شود» یادآور شد: آزادراه همت-کرج یکی از مسیر‌های منتهی به پایتخت و تکمیل کننده کریدور بین‌المللی شرق به غرب کشور است که با بهره‌برداری کامل از آن علاوه بر کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی شاهد کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به محور چالوس و کلاک و تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان‌های شمالی و تهران خواهیم بود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تکمیل و بهره‌برداری از ۵ پروژه آزادراهی از جمله آزادراه همت-کرج در سال جاری گفت: پیگیری اعتبارات، ملزومات و مصالح همچون قیر مورد نیاز این پروژه‌ها از سوی همکاران شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل در دست پیگیری قرار دارد تا سرمایه‌گذاران و پیمانکاران هر یک از این پروژه‌ها بتوانند طبق زمان‌بندی پروژه‌ها را تحویل دهند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان نماز جمعه ماه رمضان مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر قرآن کریم ماه مبارک رمضان خادمی وزارت راه و شهرسازی بزرگراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال