Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@04:01:50 GMT

«آخرین ایست بازرسی» به شبکه چهار رسید

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۲۴۸

به گزارش ایلنا، مینی سریال پنج قسمتی «آخرین ایست بازرسی» پیرامون مقاومت مردم لبنان به کارگردانی محمدهادی ناییجی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از روز ۹ خرداد ماه هر شب ساعت ۱۲ از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت ۱۸ بازپخش می‌شود.

 داستان سریال به سال ۱۹۹۰ مربوط بوده و مقاومت مردم لبنان را به تصویر می‌کشد.

آخرین «ایست بازرسی»، روایتگر زندگی خانواده‌ای است که در سال‌های اشغال جنوب لبنان، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک، پدر خانواده، توسط مأموران لبنانی که به اسرائیل خدمت می‌کنند؛ دستگیرشده و دخترش لیال برای خبر گرفتن از او به پایگاه نظامی می‌رود. رئیس پایگاه از لیال می‌خواهد تا در قبال آزادی پدرش، یکی نزدیکانش را که از اعضای جبهه مقاومت است به آنان تحویل دهد …

همه بازیگران «آخرین ایست بازرسی» از هنرمندان لبنانی به شمار می‌آیند و عوامل پشت دوربین را سینماگران ایرانی تشکیل می‌دهند.

در این سریال آنماری سلامه، کارمن لبوس، عمار شلق، حسام مراد، مجدی موشموشی، منی کریم، جویل الفرن، عدی رعد، عفیف شیاء، علی کمال الدین، نادر جیبوری، هشام پورسلیمان، ردریک سلیمان، فراسوا میتری، رینه غوش، زنا صبا و سدرالدین غریب بازی کرده‌اند.

م اکنون سریال امام علی (ع) در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار دارد و آخرین قسمت از این مجموعه به دلیل پخش مراسم شب های قدر روز چهارشنبه ساعت ۱۸ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام علی بازی خانواده دوربین لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌ الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای امن که آخرین مورد آن در عین بعال رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ پایگاه بیت هلل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌ الله لبنان ساعت ۳:۴۰ عصر امروز به وقت محلی پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز هدف حمله موشکی قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی