Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@07:23:30 GMT

چتر حمایتی ۵۶۳ حامی بر سر ایتام چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۴۲۵۰

چتر حمایتی ۵۶۳ حامی بر سر ایتام چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵۶۳ حامی استان از ایتان و فرزندان محسنین حمایت کردند‌. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

علی ملکپور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به حمایت حامیان استان از ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تاکنون 563 نفر از مردم نیکوکار استان در سامانه طرح محسنین و اکرام ایتام ثبت نام و حمایت خود را از ایتام و فرزندان محسنین اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2511 نفر از فرزندان محسنین در استان در سامانه کمیته امداد ثبت نام کرده‌اند، افزود: 436 نفر از این فرزندان بدون حامی هستند.

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 60 پایگاه در ماه مبارک رمضان بخصوص شب‌های قدر در جهت ثبت نام حامی ایتام و فرزندان محسنین استان در مساجد، حسینه‌ها و مراکز نیکوکاری بر پا شده است که پایگاه‌های دایر در مساجد و حسینه‌های مخصوص شب‌های قدر و پایگاه‌های مراکز نیکوکاری تا پایان ماه رمضان برپا هستند.

 

تهران| دستانی که با حمایت از یتیمان «خلّصنا من النار» می‌شود  156 پایگاه حامی یابی در خراسان جنوبی فعال است /حمایت از521 یتیم در نخستین شب قدر   6 هزار کودک یتیم در کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار خیرانملکپور خاطرنشان کرد: افراد نوع‌دوست و داوطلب استان در جهت ثبت نام در طرح «محسنین» و «اکرام ایتام» می‌تواند به سایت emdad.ir/ekram و mohsenin.ir  یا ادارات کمیته امداد در سطح استان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند.وی اضافه کرد: مردم نیکوکار استان تنها با پرداخت ماهانه حداقل 50 هزار تومان می‌توانند به آسایش و رفاه هم‌نوهان و هم‌استانی‌هایشان کمک کنند.مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بعضی از دریافتی‌های فرزندان محسنین، 20 هزار تومان است، تصریح کرد: به دلیل مخارج بالای زندگی و پایین بودن برخی از دریافتی‌های فرزندان محسنین، لازم است که حمایت از یک فرزند را چند حامی به عهده گرفته تا در پایان ماه مبلغ بیشتری به حسابشان واریز گردد.انتهای پیام/ ع R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به انجام تعمیرات و نوسازی شبکه‌های برق رسانی در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرایند قطعی برق در محدوده بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل خیابان ولیعصر تا کوچه ۶۳ اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

این قطعی برق از ساعت ۸ صبح به مدت ۲ ساعت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی