Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير عامل باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به سرمربي تيم و وکيل وي، اعلام کرد؛ شنبه آينده به منظور گفتگو بر سر مباحث مالي و همکاري‌هاي بلند مدت، نشستي را با يکديگر داشته باشند.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، ايرج عرب امروز يکشنبه در نامه‌اي که براي برانکو ايوانکوويچ و وکيل وي ارسال شد، اعلام کرد؛ روز شنبه يازدهم خرداد (اول ژوئن) بر سر مباحث مالي و همکاري‌هاي بلند مدت با يکديگر گفتگو داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: باشگاه پرسپوليس برانکو همکاري هاي بلند مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان تفاهم نامه مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شد.

 زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش‌های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

رئیس دانشگاه مراغه گفت: ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • هوش مصنوعی سرآمد علم های روز است / گستردگی این علم از مباحث دفاعی تا زمینه های کشاورزی