Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور شهردار ارومیه و رییس کمیته آماده سازی شهر هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه در مورد آخرین اقدامات انجام گرفته در این خصوص گفت: در جلسه نخست مسابقات، 4 وظیفه اصلی به عنوان وظایف کمیته آماده سازی شهر بر عهده شهرداری محول شد.

وی ادامه داد: آماده سازی فضای شهری، آماده سازی مسیر تردد تیم ها، تامین محل اقامت و غذای بازیکنان و میهمانان و آماده سازی محوطه سالن وظایفی بود که بر عهده شهرداری محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته آماده سازی شهر هفته سوم لیگ ملت های والیبال خاطر نشان کرد: در مورد آماده سازی فضای شهری، از هفته آینده المان های مرتبط با مسابقات و رشته والیبال در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد و در مورد مسیر تردد نیز، گل کاری مسیر و بحث استقرار تندیس پیشکسوتان نیز در حال انجام است.

حضرت پور اضافه کرد: تامین هتل محل استقرار بازیکنان و میهمانان انجام گرفته است.

وی افزود: شهرداری ارومیه محوطه سالن برگزاری مسابقات را نیز با فضاسازی مناسب در حال انجام دارد و بزودی عملیات اجرایی به پایان خواهدرسید.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه محمد حضرت پور محمد حضرت پور لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های والیبال المان های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم

سید عبدالله میرابراهیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح پسماند‌های شهری اظهار کرد: نظم‌بخشی به مباحث مدیریت پسماند در کشور نیاز به تدوین ضوابط به‌صورت دقیق دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه قانون مدیریت پسماند جدید است، هنوز شیوه‌نامه‌ها تکمیل‌نشده و با جلسه‌ای که با رئیس کمیسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی و هیئت مقررات زدایی مجلس برگزار شد، شیوه‌نامه نحوه ساماندهی مراکز، گاراژ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت پسماند مورد تدوین قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سازمان متناسب با مناسبت‌ها، تلاش می‌کند که بهترین امکانات را در شهر فراهم سازد و در راستای خدمات کیفی‌تر در سازمان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: سازمان پسماند در ایام نوروز با توجه به حضور گسترده مسافران و زائران تلاش کرد که تیم اجرایی را به‌ویژه در حوزه جمع‌آوری پسماند و تجهیزات به‌صورت کامل آماده سازد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز در بوستان‌ها آموزش شهروندان با مشارکت گروه‌های آموزشی و هیئت‌های تئاتر انجام گرفت، عنوان کرد: سال گذشته میانگین پسماند حدود ۶۰۳ تن بود و در طول سال روزانه به طور میانگین ۶۲۰ تا ۶۴۰ تن زباله جابه‌جا می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تأکید بر اینکه بخش عمده فعالیت سازمان در حوزه فرهنگ‌سازی است، افزود: با توجه به اینکه در سازمان تولید کود کمپوست را داریم سعی کردیم فراتر از پسماند خشک و تر، به شهروندان آموزش دهیم تا پسماند‌های خطرناک خود را نیز جدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • آماده‌سازی ناوگان «هما» برای انجام عملیات حج۱۴۰۳
  • ناوگان هواپیمایی «هما» برای انجام عملیات حج ۱۴۰۳ آماده‌سازی می‌شود
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • آماده‌سازی ناوگان ایران‌ایر برای حج ۱۴۰۳
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم