Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأموران نیز با پای پیاده برای بازداشت سه سارق وارد عمل شده و برای زمین‌گیر کردن آنها اقدام به تیراندازی کردند که دو نفر از سارقان در جریان دستگیری زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها جان خود را از دست داد. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر تعقیب و گریز یک ساعته پلیس با سارقان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد:حدود ساعت 4 صبح امروز (5 خرداد 98) مأموران کلانتری 147 گلبرگ در حال گشت‌زنی در خیابان ثانی با سه سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 به گزارش جنوب نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: یکی از سرنشینان پراید در حال باز کردن در خودروی پراید پارک شده در خیابان بود که با دیدن مأموران سوار بر پراید مشکی رنگ شده و به همراه دو سرنشین دیگر متواری شدند.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی نیز به سرعت مشغول تعقیب خودروی مذکور شده و در بررسی پلاک خودروی پراید مشخص شد، این خودرو در تاریخ 3 خرداد به سرقت رفته است.

موقوفه‌ای با اشاره به تعقیب و گریز یک ساعته‌ای مأموران پلیس با سارقان فراری، خاطرنشان کرد: تعقیب و گریز مأموران کلانتری 147 گلبرک با کمک سایر نیروها در محدوده‌های افسریه، آزادگان، نازی‌آباد و میدان بهمن با سارقان ادامه پیدا کرد و مأموران در این تعقیب و گریز با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و تیراندازی به سمت سارقان، سعی در متوقف کردن آنها داشتند تا اینکه سارقان در محدوده میدان بهمن، خودرو را متوقف کرده و با پای پیاده اقدام به فرار کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: مأموران نیز با پای پیاده برای بازداشت سه سارق وارد عمل شده و برای زمین‌گیر کردن آنها اقدام به تیراندازی کردند که دو نفر از سارقان در جریان دستگیری زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافتند اما یکی از آنها جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به بازداشت سارق سوم در جریان این تعقیب و گریز، متذکر شد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد هر سه نفر سابقه‌دار هستند و از داخل خودروی آنها مقدار 80 گرم ماده‌مخدر شیشه، آلات و ادوات مصرف موادمخدر و سرقت کشف و ضبط شد.


موقوفه‌ای با اشاره به اعتراف سارق سوم به سرقتهای متعدد، یادآور شد: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی امانی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی منجر در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، بلافاصله چند اکیپ انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشاهده شده درگیری بین دو خانواده رخ‌داده که با چوب و چماق با همدیگر درگیر شده‌اند که بلافاصله مأموران به محل مربوطه اعزام و ۱۰ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه در بازرسی از منزل این افراد تعداد پنج قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امانی، علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرد و گفت: افرادی که به هر نحو بخواهند با قانون‌شکنی و اقدامات غیرقانونی مخل آسایش و امنیت مردم شوند بدانند پلیس و دستگاه قضائی با قاطعیت و بدون اغماض با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6063496

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز پلیس در تهران به دنبال خلافکار / بزرگراه را بر عکس می‌رود ( فیلم )
  • ببینید | لحظه هیجان‌انگیز شلیک پلیس به خودروی سارقان فراری در تهران
  • بسکتبال NBA | تعقیب و گریز پرهیجان در کنفرانس غرب
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • فیلم| تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • (ویدئو) تعقیب و گریز مرگبار پلیس با خودروی سرقتی در مزرعه ذرت