Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ لیگ برتر انگلیس با قهرمانی منچسترسیتی به پایان رسید و حالا تکلیف تیم های صعود کننده و سقوط کننده به دسته پایین تر به طور کامل فردا مشخص خواهد شد. تیم های نوریچ سیتی و شفیلد یونایتد از چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کردند و تکلیف تیم سوم صعود کننده به لیگ برتر از بین استون ویلا و دربی کانتی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صعودکننده به لیگ برتر از چمپیون‌شیب مبلغی در حدود 170 میلیون پوند بدست خواهد آورد؛ پاداشی که یک تیم از دسته پایین تر با صعود به لیگ برتر می تواند خودش را بسازد و در واقع چند بازیکن تراز اول خریداری کند تا بلافاصله به دسته پایین تر سقوط نکنند.

دربی کانتی با هدایت فرانک لمپارد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-3 از سد تیم مارچلو بیلسا یعنی لیدز یونایتد گذشت. در طرف مقابل، استون ویلا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با وست برومویچ به تساوی 2-2 رسید و در نهایت در ضربات پنالتی جواز صعود به دور نهایی پلی آف را کسب کرد. بنابراین دو تیم استون ویلا و دربی کانتی در تک بازی که قرار است دوشنبه شب در ورزشگاه ومبلی برگزار شود، به مصاف یکدیگر می روند تا تیم سوم صعودکننده به فصل آینده لیگ برتر از بین آنها مشخص شود. لمپارد سرمربی دربی کانتی است درحالیکه جان تری به عنوان کمک مربی در کادر فنی استون ویلا حضور دارد.

نکات این فینال تماشایی آنقدر جذاب است که هر هوادار فوتبال را می تواند پای گیرنده های خود میخوب کند جدای از اینکه طرفدار کدام تیم است:

میانگین تماشاگران تیم استون ویلا 36 هزار نفر است؛ بالاتر از 8 تیم لیگ برتری در فصل قبل. این آمار برای دربی‌کانتی 26 هزار نفر است که در صورت صعود به لیگ برتر از لحاظ میانگین تماشاگر در جایگاه چهاردهم قرار خواهد گرفت.

مجموع قهرمانی‌های استون ویلا در لیگ برتر و جام حذفی از قهرمانی منچسترسیتی بیشتر است. دربی‌کانتی اما فقط دو قهرمانی دسته اول را در کارنامه خود دارد.

بار دیگر مبلغ پیروز این مسابقه در چمپیون شیپ را مرور می کنیم:« رقم خالص 170 میلیون پوند»! این پاداش را در کنار قهرمان لیگ برتر جزیره قیاس کنید که تنها 38 میلیون پوند دریافت خواهد کرد و قهرمان جام حذفی نیز 4 میلیون پوند به جیب خواهد زد؛ درواقع منچسترسیتی با پپ گواردیولا با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی مجموعا 42 میلیون پوند وارد خزانه باشگاه کردند اما به طور مثال استون ویلا اگر بتواند دربی کانتی را از پیش رو بردار 170 میلیون پوند درآمدزایی خواهد کرد.

*سپهر خرمی - دبیر سرویس ورزشی پارسینه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استون ویلا دربی کانتی چمپیون شیپ 170 میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود

 بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اگر سرخپوشان سپاهان را شکست دهند، در پایان لیگ برتر قهرمان خواهند شد.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آنها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آنها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آنها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!